Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1348
Etter å hatt rosiner i bollene jeg står og lager så ble jeg nysgjerrig, kan jeg lage space-boller med grønne urter i?
Hasj/pot funker stort sett i alle oppskrifter med smør/melk/fløte. Fremgangsmåte finner du i tråden Den store cannabiskokeboken. Pot boller hørtes jo ikke så godt ut da :P
Det skulle gå bra om du lager cannabutter, og så bruker det i bollene.
Gode boller blir det nok ikke, men jeg har jo allerede lagd en gjeng til de som ikke vil ut i space. Cannabutter! Hjertelig tusen takk.
Da må vi bare lage en liten dans rundt smør-lagingen så den delen av familien som tror vi alle bare doper oss på rosinboller ikke får vite at mine er spesielle. Det er grunnen til at jeg ikke er så kresen på smaken, jeg trengte bare en inntaksmåte som kan foregå smack i fjeset på dem mens de fremdeles tror jeg er en mel-engel.
Sitat av Marisa Vis innlegg
Gode boller blir det nok ikke, men jeg har jo allerede lagd en gjeng til de som ikke vil ut i space. Cannabutter! Hjertelig tusen takk.
Da må vi bare lage en liten dans rundt smør-lagingen så den delen av familien som tror vi alle bare doper oss på rosinboller ikke får vite at mine er spesielle. Det er grunnen til at jeg ikke er så kresen på smaken, jeg trengte bare en inntaksmåte som kan foregå smack i fjeset på dem mens de fremdeles tror jeg er en mel-engel.
Vis hele sitatet...
Om de rundt deg som ikke skal oppdage det kjenner til lukten fra urten så tror jeg nok det vil røpe deg