Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2765
Hvor mange concerta må jeg spise for å bli rusa?
Så mange... Det kommer jo veldig ann på hvor mange mg du har i hver pille
Pillene dine er depot-tabletter. Dette vil si at det slippes ut litt og litt virkestoff over tid. Concerta inneholder metylfenidathydroklorid. Mengden nødvendig for å å kunne oppnå rusvirkning på metylfenidathydroklorid er individuelt. Det er også vært å bemerke seg at du skal måle dose i mg, ikke i antall piller, da pillene varierer i innhold av metylfenidathydroklorid fra 18-54mg pr. tablett. Dersom du ikke har toleranse holder nok 50mg+- dersom du ikke vil få masse bivirkninger og en nedtur. En kan også definere rus forskjellig. Nå er det mange ting som spiller inn som forbrenning, din høyde og vekt, din alder, ditt kjønn, samt individuelle forskjeller.
Sist endret av Relevant; 4. august 2015 kl. 23:13.
Jeg er ganske dritings nå, men jeg har tatt 252 mg. Jeg tenkte jeg skulle teste ut et eksperiment å sjekke om en høy dose med concerta kunne få i gang forbrenningssystemet slik at alkoholen avtar og at jeg får en euforisk opplevelse, men jeg tror det begynner å skje ett eller annet.
Sist endret av Tryptamin; 4. august 2015 kl. 23:15.
252 tabletter? Hvis så, ring en ambulanse (113) for å deretter ringe giftinformasjonen (22 59 13 00), ellers vil dette trolig være ditt siste innlegg her på bruket! Stikk fingeren i halsen og kast opp. Dersom du vil ta ditt eget liv er dette mye heller noe du bør vurdere i nyktern tilstand. Dra også til psykolog dersom du har slike tanker. Ring gjerne mental helse (116123.)
Sist endret av Relevant; 4. august 2015 kl. 23:19.
Hvordan gikk dette da?
252 mg, leste feil. Trodde oppriktig det sto 252 tabletter. 252mg skal nok gå fint. Høres fremdeles litt mye ut men. Jeg er ikke helt klar i hodet atm.
252mg høres utrolig mye ut for første gang. 72mg er den høyeste pillen du kan få, og er vel den høyeste anbefalte dosen for noen med ADHD for en hel dag. Vil tro det ble relativt intenst, og sannsynligvis langvarig siden Concerta er time release. For mange personer forsterker også ADHD medisiner rusen fra alkohol, så lurer på hvor euforisk dette var!
Sitat av Tryptamin Vis innlegg
Jeg er ganske dritings nå, men jeg har tatt 252 mg. Jeg tenkte jeg skulle teste ut et eksperiment å sjekke om en høy dose med concerta kunne få i gang forbrenningssystemet slik at alkoholen avtar og at jeg får en euforisk opplevelse, men jeg tror det begynner å skje ett eller annet.
Vis hele sitatet...
Du kommer til å bli dårlig. Trust me. Metylfenidat er ikke noe særlig å ruse seg på og man får en heftig nedtur, ihvertfall på en slik dose du har tatt. Og siden det er depot, så vil virkestoffet gå ut av kroppen litt og litt, så du vil få en laaaang nedtur. Dessuten vil det forsterke fyllesyken.

Men vi er jo forskjellige. Kanskje du får en fin oppevelse. Jeg elsker vanlig amfetamin når jeg er fyllesyk, men metyfenidat fungerer ikke på samme måten, og for meg vil det bare gjøre vondt verre.
Sist endret av Mexxy; 11. august 2015 kl. 11:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Når jeg gikk på conserta tok jeg 4x56mg vær dag, thoug 120kg, 185cm. men skjønner ikke at folk gidder og bli "rusa" på conserta, er jo nesten bedre og bli rusa på ibux.
Sist endret av First-Price; 11. august 2015 kl. 15:09.