Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1588
Har operert en scene i tommelen som nå er på "rehabilitering" eller opptrening.
Noen som vet om lsd kan skade scener eller om det er farlig å ta når fingeren min ikke har en fult grodd scene?
Har aldri hørt om at LSD kan skade kroppen på noe som helst måte.
Om du har smerter kan det jo kansje påvirke trippen din i en negativ rettning.
Enig. Hvis din naavaerende situasjon med tommelen din har noen innvirkning paa din psyke, saa burde du vente.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg ville aldri tatt LSD mens jeg er på scenen, jeg har problemer nok med store folkemengder som ser på meg uten psykedeliske stoff inne i bildet.
Hva i faen, du har operert en SCENE i tommelen? Altså, det eneste logiske jeg kan tenke her er at du mener et slags bilde eller noe lignende. For en hel scene får du jo ikke i tommelen akkurat, de er jo laget for musikk og forestillinger osv, ikke for å operere inn i fingrene.

Hvis du tror at du har en hel scene i tommelen din så fraråder jeg deg sterkt fra å ta noe som helst rusmiddel.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Dette var det mest relevante jeg fant. Det skrives forresten "sene" på norsk og som "tendon" på engelsk.
Mente sene, beklager til de som mistolket dette.
Har ikke smerter eller noe, bare måtte vite om det kunne ødelagt tommelen min.
Takk for svar
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Beklager, jeg var i et lunt humør og fikk en umåtelig trang til å være morsom.

LSD har liten innvirkning fysisk på kroppen, de eneste konkrete virkningene er at pupillene utvider seg, resten av fysiske virkninger kommer helt an på trippen til personen: frysninger, muskelspenning, økt eller redusert matlyst, nedsatt eller økt kroppstemperatur.

Så lenge du passer på å ikke overbelaste den fingeren skal nok alt gå greit.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg ville aldri tatt LSD mens jeg er på scenen, jeg har problemer nok med store folkemengder som ser på meg uten psykedeliske stoff inne i bildet.
Vis hele sitatet...
Jeg har de samme problemene. Men de forsvinner når jeg tripper. Hadde hele central station som tilskuere da jeg fikk et aldri så lite latterutbrudd første gang jeg trippet da vi aldri i livet klarte å finne ut hvor t-banen gikk fra.


Forresten, jo LSD og psilocybin kan ha stor fysisk innvirkning.

https://www.google.no/#q=lsd%20vasoconstriction

Pirke pirke? Neh.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg ville aldri tatt LSD mens jeg er på scenen, jeg har problemer nok med store folkemengder som ser på meg uten psykedeliske stoff inne i bildet.
Vis hele sitatet...
Minnet meg om denne snutten fra Vice. Stakkars mann.

Stand Up Comedy... On Acid!
http://www.youtube.com/watch?v=LM0A9urb8xM
Sitat av G-Erik-L Vis innlegg
Minnet meg om denne snutten fra Vice. Stakkars mann.

Stand Up Comedy... On Acid!
http://www.youtube.com/watch?v=LM0A9urb8xM
Vis hele sitatet...
Haha, den er genial! Takk for at du minnet meg på den, må nesten se den igjen.
Det er ikke direkte skadelig, nei. Men hvis tommelen din er skjør og lett å skade, så ville jeg kanskje droppet det. Det er lett å glemme slike ting når man er på tur. Er kjipt å slå opp skaden igjen fordi man tok for hardt i et dørhåndtak eller lignende.