Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 10015
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Hva er sensestamps?
[CENTER]
http://puu.sh/1Ft98[/CENTER]

En lapp laget av urteekstrakter du legger på tungen for å få effekt.
Det finnes mange forskjellige typer, som hver skal gi forskjellig effekt, avhengig av hva du vil ha - hvilken sans du vil forhøyne.

Hvordan funker det?
Enkelt, du legger lappen på tunga og lar den smelte, og du vil få effekt etter kort tid. De forskjellige ekstraktene gir som sagt forskjellig effekt.

Hva slags effekter finnes det?
Firmaet som produserer disse eksperimenter stadig for å lage nye typer lapper som skal gi andre effekter, til nå er det 10 forskjellige typer:

Jeg fremhever Lucid, fordi det er den jeg har hørt mest om, den skal visstnok gi veldig god effekt, og være veldig søvndyssende, mange bruker den for å få sove bedre, men den skal visst være veldig bra for å fremkalle Lucid dreams - våkedrømmer. Noe jeg, og sikkert flere her inne vil være interessert i.

Er det lovlig, det ser jo ut som LSD?!
Det er helt lovlig, de som produserer dette bruker kun lovlige urteekstrakter, og hvis et ekstrakt blir ulovlig vil de slutte å bruke det, de unnlater også å bruke ekstrakter som er omstridt.

Foreløbig har jeg ikke prøvd dette enda, men har som sagt hørt mye varmt om dette, og gleder meg virkelig til å prøve det.


Akkurat nå har de en vinterkampanje som varer til februar.
  • Ordre over 30$ vil gi deg gratis x12 Music sensestamps.
  • Ordre over 50$ vil gi deg 18 lapper istedenfor 12 på hvert kjøpte produkt.
  • Ordre over 75$ vil gi deg Bestselger pakken gratis - 12x Meditation, 12x Lucid dreaming og 12x Music.

Personlig har jeg bestilt Lucid dreaming, Meditation, Music og Sex(..).


Jeg lager denne tråden for å opplyse, og vil gjerne dele erfaringer og få høre andres erfaringer.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det står ingenting om kva det inneheld. Det står lite eller ingenting om produktet. Nettsida ser rimelig useriøs ut for å sei det pent.

Eg held ein knapp på placebo heilt ærleg.
Vel, siden så ikke mindre seriøs ut enn de fleste andre RC-sider. Ble litt skeptisk av dette dog: http://sensestamps.com/index.php?rou...formation_id=4

Ble plutselig veldig useriøst. Jeg er forresten enig med slashdot. Jeg har ikke klart å finne noe informasjon om hva de inneholder annet enn "lovlige urter".
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Ketenna Vis innlegg
Vel, siden så ikke mindre seriøs ut enn de fleste andre RC-sider. Ble litt skeptisk av dette dog: http://sensestamps.com/index.php?rou...formation_id=4
Vis hele sitatet...
Det var den eg reagerte på... Det der minner om noke eg kunne funne på å lage i stand for å finne ut om det var mulig å gi folk syretripp på 1-kroners frimerker...
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Trådstarter
Jeg er helt enig, skurret litt for meg og, men tok ikke videre notis av det.
Ser også nå at domenet faktisk ble registrert for bare 3 måneder siden. Derfor er det vel kanskje lite informasjon og oppdrive utover det eieren har opplyst.

Jeg har forøvrig sendt en epost og etterspurt informasjon om hva slags ekstrakter det spesifikt er snakk om i hvert produkt.
Kommer med tilbakemelding når jeg hører noe, og når jeg mottar pakken.
Nå er ikke jeg verdensmester i doxing eller hva man kaller det, men hvis siden drives av en kar fra Estland ville jeg vært en smule skeptisk. No offence. http://www.whois.com/whois/sensestamps.com

Edit: Zyke, hold oss oppdatert . Er nysgjerrig på den siden.
Sist endret av Ketenna; 26. desember 2012 kl. 13:36.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ketenna Vis innlegg
Nå er ikke jeg verdensmester i doxing eller hva man kaller det, men hvis siden drives av en kar fra Estland ville jeg vært en smule skeptisk. No offence. http://www.whois.com/whois/sensestamps.com

Edit: Zyke, hold oss oppdatert . Er nysgjerrig på den siden.
Vis hele sitatet...
Produktene sendes forøvrig fra Storbritannia.

Will do.
blir det ikke stoppet i tollen for det ligner jo veldig på lsd de kan jo sikkert tro at det er lsd
Sist endret av Pyrotec1; 26. desember 2012 kl. 15:25.
Sitat av Pyrotec1 Vis innlegg
blir det ikke stoppet i tollen for det ligner jo veldig på lsd de kan jo sikkert tro at det er lsd
Vis hele sitatet...
Tollerne har rett til å åpne pakker og beslaglegge ved mistanke om ulovlig import.
Har akkurat bestilt Lucid og movie gleder meg

Du må si ifra når du får det du bestilte og om det virket
bestilte selv i dag og gleder meg
Det er jo ingen hemmelighet hvilke stoffer som er effektive i så små mengder at de kan brukes på den måten.

Siden de ikke sier noe som helst om innholdet risikerer du å få stoffer som står på narkotikalista. Bestiller du rene stoffer kan du f.eks. velge UR-144 istedet for AM-2201, med dette opplegget er det stor risiko for at du tryner i tollen.
Sitat av Mercedes Benzo Vis innlegg
Det er jo ingen hemmelighet hvilke stoffer som er effektive i så små mengder at de kan brukes på den måten.

Siden de ikke sier noe som helst om innholdet risikerer du å få stoffer som står på narkotikalista. Bestiller du rene stoffer kan du f.eks. velge UR-144 istedet for AM-2201, med dette opplegget er det stor risiko for at du tryner i tollen.
Vis hele sitatet...
Det står jo at det er lagd av lovlige urter det står bare ikke hva slaks urter
Har en følelse av at denne siden er useriøs, har googlet den og viker som at det er mange som trur at dette bare er tull. Har sendt mail til dem om hva stoffer det bruker gleder meg til å se svaret
Har prøvd å finne noe om denne siden, men det eneste jeg kom over var at "grunnen til at de ikke sier hvilke stoffer/urter som er i lappene er fordi at de ikke vil avsløre det i frykt for å tape penger"
Er noe for godt til å være sant, så er det som oftest det :/
Ser ut som en enkel måte å tjene penger på. Bare kjøpe inn et par ark med blottepapir og krydre dem med litt timianolje for så å selge dem til blodpris til kids.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Hadde vært flott om noen hoppa opp noen erfaringer sånn etterhvert som dere prøver og psoter på forumet !!

Lucid lappene er meget innbyende, men ser for meg placebo scam på høyt nivå her hehe
Har enda ikke fått noe svar fra dem. Er ganske sikker på at dette er noe svindel.
jeg tror nå heller at det er noen form for RC på disse blotterne! Kan ikke tenke meg at dem bare selger papir..
Sitter nå her med en kompis og nærmest tygger på de... Han sier han har en liten "pirring" men kan være ganske sikker på at det er placebo. Jeg svelget en og tygger på min tredje med musikk smak
Jeg for min del ser dette som ren placebo!
Sitat av knivibaguet Vis innlegg
Sitter nå her med en kompis og nærmest tygger på de... Han sier han har en liten "pirring" men kan være ganske sikker på at det er placebo. Jeg svelget en og tygger på min tredje med musikk smak
Jeg for min del ser dette som ren placebo!
Vis hele sitatet...
trodde man la det på tunga
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Trådstarter
Da har jeg mottatt pakken min!
De kom i en standard liten konvolutt sendt med air mail. pakket inn i en liten brødpose. Konvolutten var håndskrevet, så tyder på at det ikke er særlig veletablert, og alt drives av én person.

Jeg mottok 54 Music, 36 Lucid, 24 Meditation og 12 Sex.

Innholdet så slik ut:


Klippet opp:




Og pakket dem i fine poser:



Da gjenstår det bare å prøve disse ut, regner med jeg blir å prøve ut Lucid først og fremst, ettersom det er den jeg har hørt mest om, og som skal gi best effekt.
Kommer tilbake med en update og en oversikt over de forskjellige jeg har, og hvordan jeg opplevde effekten - hvis noen, når jeg har fått prøvd ut alle.


Sitat av knivibaguet Vis innlegg
Sitter nå her med en kompis og nærmest tygger på de... Han sier han har en liten "pirring" men kan være ganske sikker på at det er placebo. Jeg svelget en og tygger på min tredje med musikk smak
Jeg for min del ser dette som ren placebo!
Vis hele sitatet...
Og ja, disse legges på tungen for å smelte, man kan få diaré om man tygger dem...
Nå smelter ikke disse så lett, det er som standard A4 ark og blir bare til en liten klump med papir...
Samme pakking som jeg også fikk skal også prøve Lucid i kveld Skal si om det virket i morgen
Og tyggde ikke på de la di på tunga i 30-40 min smelter ikke
Sist endret av Pyrotec1; 3. januar 2013 kl. 23:33.
Concentration senstampsene?

Vil de funke hvis jeg bruker det før skoletid for å få mer konsentrasjon?
Sitat av kaan921 Vis innlegg
Concentration senstampsene?

Vil de funke hvis jeg bruker det før skoletid for å få mer konsentrasjon?
Vis hele sitatet...
Tror ikke det nå har jeg prøvd movie og music and Lucid men tror ikke jeg fikk noe særlig virkning i går tok jeg movi og music hos en venn men når jeg var der kjente jeg ikke noe virkning. men når jeg gjikk hjem i mørket var jeg veldig red og jeg tror jeg halucinerte. jeg trodde det stod en kjukk person midt i veien men når jeg gjikk bort dit var det ingen der jeg vet ikke om dette har noe med sensestampsa men jeg pleier ikke å bli red av at jeg går i mørket eller at jeg ser kjukke personer i veien
Det kan hende at dette er placebo
Og Lucid prøvde jeg i går kveld men hvet ikke om det virket.
Hadde en veldig god drøm som følte veldig ekte ut, men dette kan være tilfeldig.
Men det finnes konsentrasjons tyggis på apoteket, men ikke ta for mange for du blir dårlig i magen.
Sist endret av Pyrotec1; 4. januar 2013 kl. 18:11.
Hadde vært fint om noen med Ez kit hadde testet disse
produktene.
Råder motakerne av disse lappene til å vise forsiktighet.

Stay safe!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen andre som har prøvd disse enda? Greit å vite om det bare var ejg som var litt uhaldig eller om det er en rein bløff
Mottok mine i dag, så blir det å teste dem i uken som kommer. Bestilte kun 12 lucid, så får vi se hva som skjer.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Trådstarter
Har da fått litt personlig erfaring med Lucid, music og sex.
Og andrehåndserfaring med concentration.

Lucid
Lucid stampen prøvde jeg tidlig en kveld ca. kl 2000. Jeg var ikke spesielt trøtt i forkant, men tenkte jeg skulle prøve å se om jeg kunne fremkalle en lucid dream. Stampen i seg selv oppløser seg ikke på noen måte på tungen, noe som var skuffende, men etter litt om og men så har jeg rotet med den på tungen nok til at den forsvinner. Jeg sovnet tvert etter kort tid, og har aldri sovet så tungt før, endte med at jeg ikke våknet før klokken 0500(ish) på morgenen, med x antall ubesvarte anrop og sinte meldinger fra kjæresten som lurte på hva i helvette jeg holdt på med...
Jeg drømte, dog ikke lucid, men jeg hadde noen helt syke drømmer, var veldig sære drømmer, og kanskje 3-4 forskjellige, vanligvis drømmer jeg ikke, og hvis jeg gjør det begrenser det seg til én, hvertfall som jeg husker vagt om morgenen.

Music
Music stampen prøvde jeg og Elemental her på bruket, på blå rock café i Tromsø, vi tok lappen til god gammel rock og noen øl, men merket ingen endringer i oppfatningen av musikk eller noe.
Kanskje en ville fått bedre erfaringer ut av det under andre omstendigheter.
Har ikke gitt opp helt, så skal prøve denne en dag jeg kan slappe av og bare høre på musikk mens jeg ligger å stirrer i taket på sengen.

Sex
Jeg presenterte disse stampsene for kjæresten en kveld, og hun ble veldig entusiastisk, så vi tok en hver før vi begynte med forspill, videre detaljer utelater jeg.
Etter akten påstår hun at disse funket helt fantastisk, og hun hadde hatt en veldig god opplevelse, men klarte ikke skille helt om det var sensestampen, eller bare sex i seg selv. Det samme går for meg, jeg merket ingenting utenom det vanlige, ei heller noe til disse advarslene om at det kunne føre til tidligere utløsning.

Concentration
Jeg presenterte testkaninen, min mor, for disse lappene, og forklarte hva det var, og hvordan det skulle funke, hun fikk spesielt sansen for concentration, fordi hun er kanskje litt mer spirituell av seg, og skulle meditere på sofaen til noe musikk av havet, eller noe...
Fikk tilbakemelding senere på dagen om at hun ikke hadde merket noe unormalt etter å ha tatt denne lappen, men mente det kanskje kunne ha noe med at hun ble avbrutt under seansen.
Skal nok prøve disse personlig også engang, og kan da komme tilbake med mer konkret erfaring.



Alt i alt, meeeh, veldig usikker på hva jeg skal gjøre ut av disse, Lucid fikk jeg god effekt av, men det kan jo være helt tilfeldig også. Må nok prøves ut mer, men jeg vet ikke om jeg vil anbefale dette til noen. Mest sannsynlig er det jo bare placebo, men som noen nevnte her kunne det vært interessant å teste med et ez-kit, selvom jeg tviler det ville gitt noe utslag.
Du ga lapper med potensielt RC i til din mor? hahah, bra det sansynligvis bare er buff
Sitat av Zyke Vis innlegg
Har da fått litt personlig erfaring med Lucid, music og sex.
Og andrehåndserfaring med concentration.

Lucid
Lucid stampen prøvde jeg tidlig en kveld ca. kl 2000. Jeg var ikke spesielt trøtt i forkant, men tenkte jeg skulle prøve å se om jeg kunne fremkalle en lucid dream. Stampen i seg selv oppløser seg ikke på noen måte på tungen, noe som var skuffende, men etter litt om og men så har jeg rotet med den på tungen nok til at den forsvinner. Jeg sovnet tvert etter kort tid, og har aldri sovet så tungt før, endte med at jeg ikke våknet før klokken 0500(ish) på morgenen, med x antall ubesvarte anrop og sinte meldinger fra kjæresten som lurte på hva i helvette jeg holdt på med...
Jeg drømte, dog ikke lucid, men jeg hadde noen helt syke drømmer, var veldig sære drømmer, og kanskje 3-4 forskjellige, vanligvis drømmer jeg ikke, og hvis jeg gjør det begrenser det seg til én, hvertfall som jeg husker vagt om morgenen.

Music
Music stampen prøvde jeg og Elemental her på bruket, på blå rock café i Tromsø, vi tok lappen til god gammel rock og noen øl, men merket ingen endringer i oppfatningen av musikk eller noe.
Kanskje en ville fått bedre erfaringer ut av det under andre omstendigheter.
Har ikke gitt opp helt, så skal prøve denne en dag jeg kan slappe av og bare høre på musikk mens jeg ligger å stirrer i taket på sengen.

Sex
Jeg presenterte disse stampsene for kjæresten en kveld, og hun ble veldig entusiastisk, så vi tok en hver før vi begynte med forspill, videre detaljer utelater jeg.
Etter akten påstår hun at disse funket helt fantastisk, og hun hadde hatt en veldig god opplevelse, men klarte ikke skille helt om det var sensestampen, eller bare sex i seg selv. Det samme går for meg, jeg merket ingenting utenom det vanlige, ei heller noe til disse advarslene om at det kunne føre til tidligere utløsning.

Concentration
Jeg presenterte testkaninen, min mor, for disse lappene, og forklarte hva det var, og hvordan det skulle funke, hun fikk spesielt sansen for concentration, fordi hun er kanskje litt mer spirituell av seg, og skulle meditere på sofaen til noe musikk av havet, eller noe...
Fikk tilbakemelding senere på dagen om at hun ikke hadde merket noe unormalt etter å ha tatt denne lappen, men mente det kanskje kunne ha noe med at hun ble avbrutt under seansen.
Skal nok prøve disse personlig også engang, og kan da komme tilbake med mer konkret erfaring.



Alt i alt, meeeh, veldig usikker på hva jeg skal gjøre ut av disse, Lucid fikk jeg god effekt av, men det kan jo være helt tilfeldig også. Må nok prøves ut mer, men jeg vet ikke om jeg vil anbefale dette til noen. Mest sannsynlig er det jo bare placebo, men som noen nevnte her kunne det vært interessant å teste med et ez-kit, selvom jeg tviler det ville gitt noe utslag.
Vis hele sitatet...
Helt enig med det du sa om Lucid. Jeg hadde ikke en Lucid dream, men jeg hadde 3-4 kule ganske ekte sprø drømmer
Jeg tror dessverre at dere har blitt lurt, og har kastet bort pengene på dette her. Når det gjelder de såkalte "Lucid" lappene mener jeg personlig at dere burde lest dere litt om hvordan søvn fungerer. Det er mange som hevder at de aldri drømmer men når de blir vekt under fasen der REM-søvn slår inn rapporterer de at de faktisk har drømt, og disse er svært livaktige. I dette stadiet blir hjernebølgene målt til å være omtrent lik som når man er våknen. Bortsett fra at skjelettmuskulaturen er avslappet. Mennesker sover i rundt fem sykluser på ca. 90 minutter. Den første syklusen i en normal søvnperiode er er dominert av NREM. I kontrast er REM-søvn preget av det bisarre mens NREM-søvn preges av mer hverdagslige ting som problemløsning, å ta beslutninger og enkle tanker. Anbefaler alle å lese seg litt opp om dette temaet hvis dere finner det interessant. Det finnes mange metoder for å huske drømmer. Man kan slå på en alarm på natten der REM-søvnen trer inn for fullt, man kan føre drømmelogg og lignende.
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som har funnet ut hva dette inneholder?
Er siden lagt ned, eller hva? Når jeg går på www.sensestamps.com , er siden tom for videreføring til produktene.
Sitat av Alsklaftsk123 Vis innlegg
Noen som har funnet ut hva dette inneholder?
Er siden lagt ned, eller hva? Når jeg går på www.sensestamps.com , er siden tom for videreføring til produktene.
Vis hele sitatet...
Mest sannsynlig er det frimerkesamlingen til Vladimir, og det er det...
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Trådstarter
Siden er lagt ned, fikk aldri svar på hva slags ingredienser disse skulle inneholde, men den generelle konsensus er at det er svindel og placebo. Fikk noe "effekt" på enkelte stamps, mens andre merket jeg ingenting på.