Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 899
Hei!

Meg og TheWavable har spillt en del forza horizon multiplayer i det siste.

I free roam mode så er det en del co-op challenges man må være 4+ og 8 på. Vi har lyst til å samle noen freaks å få tatt de challengesene Det er veldig vanskelig å få til med ukjente fordi folk ikke gidder å møte opp til start location, eller ikke skjønner hva vi driver med. Kommunikasjon kan enten foregå på skype, eller så kan TheWaveable gi oss "ordrer" med sitt fancy xbox headsett

Hvis du er gira, add meg eller TheWavable på xbox. Gamertagen min er "gftos", TheWavable sin er "AudioXbox". Skriv gjerne nicket ditt her på freak som en melding når du adder, slik at vi har kontroll på den klassiske hvem, hva, hvor remsa.

Tid og dag kan vi avtale nærmere når vi ser hvordan interessen er

Happy gaming!
jeg får låne horizon i helga av en kamerat, så hvis jeg får ordna meg live kan jeg sikkert bli med
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
jeg får låne horizon i helga av en kamerat, så hvis jeg får ordna meg live kan jeg sikkert bli med
Vis hele sitatet...
Kult Kom på en liten ting; biler er ikke noe problem, kan bare bli medlem i klubben vår, så kan dere låne de feteste sportsbilene av oss