Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3678
Hei jeg har spilt minecraft en god del prøvd mye forskjellig og begynner og lurte så gjerne på om noen har lagt ut en verden jeg kunne prøve med noen tøffe stunts eller tnt lager et eller annet bare noe nytt, stort. Kunne vert tøft hvordan deres baner er:P



svar takkes
Holder på å lage en labyrint
Trådstarter
18 1
Kan du legge den ut???? ville gjerne prøvd den når den er ferdig hviss du har tid
http://www.youtube.com/watch?v=LWPk5...eature=related
Sånt no?
Sist endret av HeinzE; 6. mars 2011 kl. 15:30.
▼ ... over et år senere ... ▼
Her er et Puzzlebrett. ikke helt ferdig dog, men spillbart. Stage#1 ferdig

målet med prosjektet er at alt skal bli reset automatisk. så det er klart for neste spiller.
kom gjerne med innspill og ideèr.

Vanskelighetsgrad: Medium

Regler:
Ikke knus blokker
fredelig modus
anbefalt tekstur: default

Finner du den hemmelige gjenstanden?

Pil+knapp=sant :P
Spælle
Her er min verden. Har bygd et slott, Onkel Skrues pengebinge, en Labyrint, pyramide med sphinxen, og masse annet. Pengebingen er bygget etter Don Rosas blueprints. Her finner du kartet: Paxtropolis (27 MB)




Pengebingen.



Slottet.



Pyramiden.



Baksiden av pengebingen.
Sist endret av pax_corpus; 15. januar 2013 kl. 14:16.
siste vi mekka på serveren vår er cs mappet de_dust2 tok sin tid å bygge men ble kult kan slenge opp noen bilder senere i dag om jeg husker på det.

kopierte det fra en random youtube video, designet altså, plasserte ut hver enkelt kloss creative mode = kjedelig :P
tok en titt på kartet
så tøfft ut.
skulle ha fyllt den pyramiden med feller å slikt vett