Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 552
Hei! I dag bestilte jeg et Longboard fra www.daddiesboardshop.com . Og jeg lurte bare på om siden er trygg og bestille fra? Jeg har egentlig ikke så mye peiling når det gjelder og bestille skateboard/Longboard fra nettet, er det noen som har erfaring med denne siden her fra før? Jeg lurer bare på hvor lang tid det tar før brettet kommer, og om det er trygt og kjøpe ting derfra.
Ser ut som det er en god side uten noe tull, dog litt lang leveringstid.
Har bare søkt litt rundt, har ingen førstehåndserfaring om siden.

Men virker som god graut.

Hvis du betaler med Paypal er du sikra, forresten.
Sist endret av Lyra; 20. september 2012 kl. 00:04.
Ja, får håpe det. Jeg betalte ikke med Paypal derfor jeg var litt usikker i starten :P
No worries, Har ca. 10 bestillinger derfra, alltid fornøyd.
Vet du ca. hvor lang tid det tar før bestillingen kommer?
6-14 dager, muligens lengre hvis tolla er en rass ifølge de selv.
Sist endret av Lyra; 20. september 2012 kl. 00:16.
Haha Det er ingenting i forhold til da jeg bestilte ting fra Amazon det tok jo flere måneder! Godt dette ikke er like tregt da :P Takk for hjelpen
Har pleid å få pakke etter ca. 14 dager
Hehe, verdt og vente 14 dager Longboard og nesten alle type brett er jo svinedyrt på norske skateboard sider og butikker feks. Session.
Bestilt derfra noen ganger og leveransen kommer etter 2-3 uker avhengig av om de har alt på lager og om tollen ikke slår seg vrang.
Takk for infoen