Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1101
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Matfotografer bruker visstnok motorolje, spraydeodorant og tamponger for å*få*mat til å*se godt ut! Skikkelig snodige greier!

Check it out:

http://kamps.org/g/?jwvy (og om du liker det, digg i vei )

- Haje
Folk sminker seg for å se penere ut også. Skjønte ikke hvorfor dette var noen big deal. Det finnes mange forskjellige måter å pynte på gjenstander man tar bilder av.
Sitat av Harp0
Folk sminker seg for å se penere ut også. Skjønte ikke hvorfor dette var noen big deal. Det finnes mange forskjellige måter å pynte på gjenstander man tar bilder av.
Vis hele sitatet...
Tror mer at det er at folk ikke er vant til dette med mat, at folk sminker opp er jo noe "alle" vet. Er vel enig at det fortsatt ikke er noen big deal.
Vi brukte glidemiddel fra kondomer når vi skulle fotografere frukt på skolen, funket fjell.
Dette er ikke akkuratt nytt, sett det et par ganger før både på tv og in tha real world. Er ekkelt, men hva gjør man ikke for at maten skal se smakfull ut?
Det som er sykt med det er vel rett og slett det at det er ting vi absolutt ikke ville ha spist, mens sminke er noe vi er ganske vant med at damer har på, og i en del situasjoner gutter også. Så ja, jeg er helt enig, det er ganske sprøtt.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Så det er derfor min McBurger -aldri- blir slik den er lovet meg. Like stor skuffelse hver gang.
Sitat av ticks
Så det er derfor min McBurger -aldri- blir slik den er lovet meg. Like stor skuffelse hver gang.
Vis hele sitatet...
Jeg tror du trenger mer enn sminke og ølbriller for å få en McBurger til å se ut som på bildet, dessverre.
Så det er derfor min McBurger -aldri- blir slik den er lovet meg. Like stor skuffelse hver gang.
Vis hele sitatet...
Tror det er like greit at det er sånn jeg.... Hvis du ikke synes motorolje er digg da
Sist endret av Blå Gummitenner; 28. februar 2008 kl. 23:33.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Haha, jeg eter stort sett ikke motorolje, det var vel helst poenget tror jeg