Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1925
Har fått tak i Klonopin, og vanligvis ville jeg svelget Benzo's eller latt de smelte under tunga som med syrelapper. Jeg lurer egentlig bare på om noen har erfaring med å knuse en kvart piller f.eks og snorte det i motsetning til å svelge/la det smuldre?

Inb4 moral preken, jeg er klar over hva jeg gjør og er voksen nok til å ta ansvar for mine handlinger. Har også erfaring for hva det er verdt.
Anekdoter her og der på nettet sier at det kan fungere men effektene av snorting skal visstnok være litt anderledes enn ved vanlig administrasjon. Har aldri fått noen effekt av å snorte benzoer selv så her er det gambling involvert. Hvis du i så fall skulle velge å snorte det så ville jeg hatt noe å skylle det ned fra nesa til mageseggen etter hvert slik at du får de effektene du er ute etter.