Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4090
Yes da var den nye sony ericsson k750i i hus, og jeg har lyst til å fylle den opp med masse ringetoner og dill. Men er det noen som vet hvor jeg kan laste ned gratis realtones? Finner masse pollytoner men ingen realtones. Alle sider er sånn helt gratis bare legg igjenn telefon nr så sender vi, og jeg stoler ikke helt på det opplegget. Mye beder hvis jeg finner jeg side jeg kan laste det ned til pc for så å overføre til telefonen.

Så ja er det noen som vet om noen bra sider? Er spesiellt ute etter Party Bee fra jamba. Og noen kule meldings toner. Men alt dere har er av øneske
bruk et fildelingsprogram som feks. emule, så finner du garantert en del
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Putas: si ifra hvis du finner noen. Jeg vil ha jeg også Ligger noen i MELDINGSLYDER TIL K750 på amobil forumet. Har samme telefonen, kjempefornøyd, skal sende deg en pm dersom jeg kommer over noen jeg
-totto
Putas's Avatar
Trådstarter
Ok kult, poster her hvis jeg finner noe. Men det jeg har gjort til jeg finner noe kulere er å laste ned tv themes fra gammle serier og filmer, og bruker det som ringetoner.
Kan du ikke bruke hva som helst av Wav eller Mp3 filer og konvertere de da ? Da skulle vel utvalget bli meget stort !
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Du kan bruke hva du vil av wav og mp3 jo, ofte så bruker man truetones greia til ting som inneholder kun stemme, dvs noen som sier "ta telefonen din dust" osv. Men alt kan brukes. Bruker en mp3 som ringetone nå, eneste kjipe er at de må kuttes ned for å ikke ta så mye plass dersom du KUN skal ha de som ringetone. Digger den innebygde mp3 spilleren
bare å skaffe seg større minnekort det
uansett, ligger endel videoer, theme's, mp3'er("realtones"), bilder osv. på www.mobile9.com
Sitat av aphex
bare å skaffe seg større minnekort det
uansett, ligger endel videoer, theme's, mp3'er("realtones"), bilder osv. på www.mobile9.com
Vis hele sitatet...
Mente ikke å bruke Mp3 eller Wav format. Vet ikke hvordan det fungerer med Ringtones, men på min Nokia 3200 kan jeg med Nokia PC suite konvertere f.eks Mp3 eller Wav filer til amr filer som nesten ikke tar noen plass. Kvaliteten blir jo naturligvis dårligere, men det vblir den sikkert på Ringtones også.
Putas's Avatar
Trådstarter
Er det noe jeg har mye av er det plass, men er er ute etter toner som ta tlefonen den riner o.l og et par av de jamba tonene, party bee og den kyllingen. Fant kyllingen men i dårlig kvalitet på DC++ men var ikke akuratt mye å velge i der.
har den tweet tweet som mp3, hvis du skal ha(dama ville absolutt ha den)...

Turamann: finner du ikke de ferdig konvertert på mobile9.com da? mente å ha sett det. uansett så er det vel bare å konvertere?

Putas: Skjønte ikke helt hva du ville frem til men jeg prøver; å velge en mp3 som ringetone er null problem, du bare bruker filbehandlingen å leter frem sangen, så trykker du "valg" deretter "bruke" og så velge som ringetone .Forresten så finner du jo det meste av de jamba-tonene på mobile9.com, trykk "phones" i menyen og velg mobilen din, så får du opp liste over ting til den. Finner i hvertfall endel av de jamba-videoene.

Her er direktelink til mp3-ringetonene:
http://gallery.mobile9.com/c/mp3-ringtones/1/
Sist endret av aphex; 8. juni 2005 kl. 20:07.
Putas's Avatar
Trådstarter
Greie er at jeg er ute etter Party Bee, hvis du har sett på MTV de siste 10minuttene har du helt sikkert fått den med deg, jeg har søkt på google DC++ og på mobile9.com men enda ikke funnet den. Og det var ikke mange jambalåter på mobile9.com
Er også ute etter kule meldingstoner, feks en som sier melding meldig melding eller noe, kult hvis noen som heter Kim har en kim nametone.