Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 13031
http://kondomerie.no/webshopkit.cgi?...hase=selection

Kjøp en av disse til ham istede .. Tror du beholder kompisen litt lengere da
fra en jente sitt syn nå. vis jeg hadde likt en fyr og funnet ut at han har brukt en prostituert hadde jeg løpt med en gang. ikke bare er det krenkende, men tenk på alle de fine kjønnssykdommene du kan få (mange av disse varer livet ut). dette er en dårlig ide gutt! ta han med på byen sier jeg også, eller spleis han med ei venninne. da får han ordentlig selskap og sikkert en god opplevelse
"Dating now days are like playing russian rullet whit your cock....You never know what you get..... every time you gambel whit your cock....you be like.. comon give it to me!!! deam skinny cock ass biatc... give me my cock back i got one more role....com on give it to me com on!!!! fuck i got herpes my cock i fucked upp"


Hva om ei vennine av deg kaja hadde brukt en gigolo da hva hadde du syntes om det( ikke at jenter trenger det... alt det dere trenger å gjøre er å rope ut parringshylet"jeg er SÅÅÅ FULLL" og guttene kommer løpende

Du og e fan av jolie