Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 768
Folk her hørt om Sommerfesten i bergen i helgen, tror den skal være på verftet.. Jeg tenkte jeg skulle dra ned der, bare lurte på om det var mange her som skulle.. Er vel en del på NFF fra Bergen?
usertitle import
bleh's Avatar
Er det på lørdag eller fredagen du mener? Noen venner av meg skal arrangere fest på verftet på lørdag mener jeg det var, og den er privat. De har leid hele lokalet. Er ikke 100% på at dette stemmer da, men jeg mener iallefall det. Har du sett dette med sommerfest noe sted?
Cyber's Avatar
Trådstarter
Hmmz, er på lørdagen.. jeg ble invitert av en kompis.. Kan godt være det er de samme folka.. Kommer jo sikkert mye folk.. Freakshow skulle komme sant? Og tiern og lars? jeg gleder meg..

Er du fra Bergen?
usertitle import
bleh's Avatar
Absolutt, ser at du er fra Nesttun, og det er faktisk jeg og...men ikke noen utpreget nerd da, bare sånn at det er sagt... Det kan godt stemme at det er et større opplegg, mine "venner" (hosthost) sier så mye rart...
Cyber's Avatar
Trådstarter
hehe.. Da er det nok det.. Hvor gammel er du da? er du blitt invitert?
vet ikke om du mente jeg :P men jeg er (som du kan se i profilen) 18 år og ja, har blitt invitert
Cyber's Avatar
Trådstarter
Mente dere begge!