Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1718
Tenker da på spill som er spesielt egna for controller.. Nylig kjøpt meg en trådløs 360 kontroller til pcn for å slaffe på sofan i jula. Men kunne trengt noen tips til noen kule spill for controller? Helst da ikke retro platformere og typiske sportsspill ala fotball,baskett,ishockey osv.

Hittil så har jeg tenkt på følgende
Fete skatespill ala tony hawk eller skate3?
Snowboard spill.. ssx?
Rally spill, collin?
Motorcross spill, det som var på xbox har det kommet til pc? siste nye
Battlefield
Dogfighter spill
Skyrim og Gta.

Andre must have spill? nylig oppgradert grafikkkortet så krevende spill er ingen hindring.
Dark souls 1 og 2.
Er ikke det som var så vrient da? eller var det darksiders?
Sitat av canttouchthis Vis innlegg
Er ikke det som var så vrient da? eller var det darksiders?
Vis hele sitatet...
Kom borti KP Stemmer at Dark Souls er veldig vrient, men spillet er en fin opplevelse
Bioshock infinite funker bra med kontrollere
Kan anbefale Sonic & All-Stars Racing Transformed om du liker Mario Kart serien
Must have: Brothers - A Tale of Two Sons (koster 20kr på Steam atm.)
Takk for tips så langt!
har kjøpt Brothers, var litt trasig alene med keyboard, men kan tenke meg det er bedre med 2 controllere fra sofan

Skal også prøve siste dragon age da de anbefaler det på controller framfor mus og tastatur

Kan legge til Trine2 som koster 14kr på steam nå. Det er verdt penga det!!
Sist endret av canttouchthis; 21. desember 2014 kl. 19:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trials Fusion og Trials Evolution.
Du kan jo laste ned utallige emulatorer for snes, playstation 1&2, gamecube etc.
Tonnevis med spill laget for kontrollere. Kanskje ikke helt hva TS ser for seg, men det er mange gamle spill som er bra!
Sitat av steffena92 Vis innlegg
Trials Fusion og Trials Evolution.
Vis hele sitatet...
AHh ja! de jeg leita etter, viste ikke at det var til pc. Takk

Har tenkt på emulator også, men vil vente til jeg får n64 kontroll rett skal være rett! hehe. Først og fremst nå vil jeg bare nyte det nye skjermkortet. Men blir nok noen kule n64 spill på sikt. 1080 snowboarding ihvertfall!
Siste spørsmål litt på tampen her. Noen som veit im noen bra spill med enten splitt screen eller shared screen? veit brothers har det.
Vet ikke om det er interesse for det, men Fifa?
F
Da er screencheat kanskje spillet for deg, 50 kroner på steam nå, det er full kontroller støtte, men noe problemer med custom kontroller mapping, men det kan gjøres for hånd. Guide fra utvikler.
Helt utrulig at ingen har nemnt Batman serien ! De spilla er på tilbud rett som det er også
tilbud? er det ikke bare å gå på kinguin eller G2A? er langt billigere der enn tilbudene steam kommer med.
Gta iv? Storyen er artig og kontrollene burde vel være lette å ordne?
Sitat av steffena92 Vis innlegg
tilbud? er det ikke bare å gå på kinguin eller G2A? er langt billigere der enn tilbudene steam kommer med.
Vis hele sitatet...
Med svak krone og steam winter sale, så er det faktisk billigere på steam, men når det er normale priser på steam så er kinguin og g2a å anbefale hvis du er villig til å ta risken.
Sitat av zlagther Vis innlegg
Med svak krone og steam winter sale, så er det faktisk billigere på steam, men når det er normale priser på steam så er kinguin og g2a å anbefale hvis du er villig til å ta risken.
Vis hele sitatet...
Er det så stor risiko da?
Har kjøpt sikkert 20-30 spill derfra uten problemer.
Som jeg alltid sier, det største problemet med slike sider er at du ikke vet hvor nøkklene kommer fra. Det har flere ganger blitt rapportert at slike sider har solgt stjelte keys, så du kan være med å støtte tyveri ved å kjøpe fra slike sider.

Det er en grunn til at de kan være så mye billigere enn andre retailers, og det er fordi det de driver med er velldig shady.
Sist endret av etse; 24. desember 2014 kl. 08:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.