Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1531
Saken er som følger:
Som de fleste vet, nærmer russetiden seg. Jeg og de andre som er på russebilen vår, har tenkt å lage en logo med bilnavnet trykt på russedrakten. Vi tenkte vi skulle lage logo'en i et grafikkprogram på PC'en. Siden ingen av oss utmerker oss noe særlig i dette emnet, tenkte jeg skulle poste det her, og bare lurte på om noen hadde vært så snill og elskværdig at de kunne lage en logo til oss. Navnet på bilen er SHAGWAGON. Det er ikke vits i å ha mye effekter på, helt bare en farge (hvit). Hvis det hadde gått an med en PHAT grafittilignende logo eller noe..
På forhånd, tusen takk for hjelpen!
Jeg bare mekka noe ganske raskt jeg, vet ikke om du var noe slikt du tenkte deg men...

http://home.no.net/tvtest/Shagwagon2.gif

På rød bakgrunn ser den ut sånn:

http://home.no.net/tvtest/Shagwagon.gif

[ 09-04-2001: Message edited by: Spewber ]
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
Ja, det var akkurat slik jeg tenkte

Tusen takk for hjelpa!
Sure. Så dere kommer til å bruke den på russedraktene deres?
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
hehe. Vi får se
Må snakke med de andre på russebilen om de liker den..

Men det gjør de sikkert
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
Men hvis noen andre vil prøve å overgå Spewber sin logo, tar jeg imot forslag med åpne hender

Takker igjen for hjelpa!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
spewbster: hadde du gidda å sende den font'en til meg? nso@slash-ignore.com
Du kan egentlig bare laste den ned fra Wantedfonts.com . Er så slit å zippe den og greier, går raskere om du bare laster den ned. Skal ligge på "Top 10". Heter "Jungle".
www.wantedfonts.com
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
thanx d00d
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
Spewber: Brukte du Photoshop? Eventuelt hvilken effekt da?
Brukte PS 6, ingen spesiell effekt. Bare mekka to ulike layers og litt bevel og emboss etc etc. Kan sende deg PS filen om du vil.... (Om jeg har den fremdeles da...).
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
Hvis du hadde gidda å sende den til deadghozt@sensewave.com hadde det vært perfekt.