Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2139
God ettermiddag, har ikke vært aktiv på freak på en stund som om spørsmålet allerede har blitt spurt, beklager jeg det.

Fant plutselig ut at Norcan er tilbake, og endte opp med å bla meg gjennom det aller meste. Noe som ikke var store jobben, men fikk en ganske uggen følelse på alle innleggene utifra hvordan de var skrevet osv. Kan genuint ikke forklare hvorfor jeg mener dette eller i det hele tatt begrunne det, men er det bare meg?

(Norcan ble lagt ned en stund, så kommer det noen nytt helt ut av det blå, føler det er en lett måte å ta dyrkere på.)
Mener du norcan.no?

Jeg tror det er en ny side, med nye eiere. Har ikke noe med gamle norcan å gjøre. Så norcan er fortsatt borte etter min mening.
Ser noen av samme medlemmene fra gamle norcan er inne på nye norcan så usikker.
Hvis du tror politiet oppretter et forum om cannabis, for å ta folk for dyrking ut fra hva de skriver på forumet, så kan jeg med relativt stor sikkerhet si at det ikke er tilfelle.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Hvis du tror politiet oppretter et forum om cannabis, for å ta folk for dyrking ut fra hva de skriver på forumet, så kan jeg med relativt stor sikkerhet si at det ikke er tilfelle.
Vis hele sitatet...
Lukter litt at det er snikreklame for siden, virker som en rar ting å ta opp her, men man vet jo aldri.
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Lukter litt at det er snikreklame for siden, virker som en rar ting å ta opp her, men man vet jo aldri.
Vis hele sitatet...
Ja nei, var et faktisk spørsmål. Fikk en skikkelig mistenksomhet så fort jeg åpna nye Norcan, ville se om noen andre hadde en lignende opplevelse.
Bruker ikke norcan etter de tok en laaang pause. Holder meg til freak eller utenlandske forum for spm.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Bruker ikke norcan etter de tok en laaang pause. Holder meg til freak eller utenlandske forum for spm.
Vis hele sitatet...
Vurderte å registrere meg igjen, men for å være på den sikre siden har jeg heller valgt å droppe det. Plenty av andre bedre alternativer.
Anonym bruker
"Ergerlig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Maiskolben Vis innlegg
Vurderte å registrere meg igjen, men for å være på den sikre siden har jeg heller valgt å droppe det. Plenty av andre bedre alternativer.
Vis hele sitatet...
Jeg tenker at du tenker lurt.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Maiskolben Vis innlegg
Vurderte å registrere meg igjen, men for å være på den sikre siden har jeg heller valgt å droppe det. Plenty av andre bedre alternativer.
Vis hele sitatet...
Lurt?

Skjønner ikke helt hva som kan gå galt om man registrerer seg

Men men, ikke veldig aktiv side da
▼ ... over en måned senere ... ▼
Se på innlegget til technodot: https://freak.no/forum/showthread.ph...ghlight=Norcan

står "Det er jeg som har tatt initiativ til å starte opp norcan.no. Det har jeg gjort fordi et norsk cannabis/dyrke forum er noe både jeg og mange andre har savnet en stund nå etter at .org forduftet for godt.
Med på laget er det blant annet mods fra gamle .org.
Alle er velkomne, enten de er skeptiske eller ei.
"