Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1348
smurfen sjøl
43 2
Hvordan kan man holde seg "gående", og hvor langt kan man gå inntil det begynner å bli farlig, med henholdsvis amfetamin og kola?

Med å holde seg gående tenker jeg for exempel på det å være "effektiv på amfetamin" samtidig som du demper/nøytraliserer bivirkningene ved inntak av vann, mat, luft, vitminer, mineraler. >Hvor lenge tror dere det er forsvarlig?

Og angående kola. Hvor lenge er det inntil jevnlig inntak blir direkte uforsvarlig? Vil dere si kola er prestasjonsfremmende middel, ca lik dop i idrett?
Sitat av Calippus Vis innlegg
Hvordan kan man holde seg "gående", og hvor langt kan man gå inntil det begynner å bli farlig, med henholdsvis amfetamin og kola?

Med å holde seg gående tenker jeg for exempel på det å være "effektiv på amfetamin" samtidig som du demper/nøytraliserer bivirkningene ved inntak av vann, mat, luft, vitminer, mineraler. >Hvor lenge tror dere det er forsvarlig?

Og angående kola. Hvor lenge er det inntil jevnlig inntak blir direkte uforsvarlig? Vil dere si kola er prestasjonsfremmende middel, ca lik dop i idrett?
Vis hele sitatet...
Hmm.. Cola skal nok gå greit, med mindre du drikker altfor mye da. Hvis du gjør det, anbefaler jeg Cola Zero. Null sukker! Cola står ikke på dopingslista så vidt jeg vet, men du kan bli ganske hyper da XD Husk å ikke drikke Cola før du legger deg da, for da får du ikke sove. Jeg testet dette på den harde måten, hihi xP

Når det kommer til amfetamin, tror jeg at du er forbi steget hvor ting er "farlig". Synes du skal holde deg til Cola. Helst Zero, seff!
Hvor lenge man kan holde koken? Hvor lenge tør du?
Du kan gå 1 uke, 2 uker ja man hører jo om folk som har noen få fattige timer på øyet på 3 uker.

Tenk deg den smellen når de våkner opp. Pepper er som et kredittkort. Du får det dritgøy i øyeblikket og har plenty med ork. Men som med kredittkort koster moroa. Jo lengre du strekker helga jo tyngre blir smellen og nedturen. En helg er enkelt. En dag ekstra før el etter helg også. Etter det er du ute på tynn is det er nå slik jeg ser det.
Sitat av ChelG Vis innlegg
Hmm.. Cola skal nok gå greit, med mindre du drikker altfor mye da. Hvis du gjør det, anbefaler jeg Cola Zero. Null sukker! Cola står ikke på dopingslista så vidt jeg vet, men du kan bli ganske hyper da XD Husk å ikke drikke Cola før du legger deg da, for da får du ikke sove. Jeg testet dette på den harde måten, hihi xP

Når det kommer til amfetamin, tror jeg at du er forbi steget hvor ting er "farlig". Synes du skal holde deg til Cola. Helst Zero, seff!
Vis hele sitatet...
Cola Zero er ikke sunt det heller med tanke på at det inneholder flere søtstoffer som ikke er bra for helsen.
Sitat av MercedesE Vis innlegg
Cola Zero er ikke sunt det heller med tanke på at det inneholder flere søtstoffer som ikke er bra for helsen.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er ikke søtstoffer bra for helsen?
Sudlabadel
Sitat av ChelG Vis innlegg
Hvorfor er ikke søtstoffer bra for helsen?
Vis hele sitatet...
H*n tenker nok på syntetiske sakkarider (sukkerstoffer). Noen av disse er kjent for å kunne gi kreft.