Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1425
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Hvilket program ville vært best til å lage flott bakgrunner som kunne passet inn i et spill som Final Fantasy 5 eller noe ?

(ikke spør, hehe)
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
hva skal være på bildet da? noe 3d? 2d?

jeg måtte spørre
Originally posted by Zpeef
Hvilket program ville vært best til å lage flott bakgrunner som kunne passet inn i et spill som Final Fantasy 5 eller noe ?

(ikke spør, hehe)
Vis hele sitatet...
Jeg ville tippe "standard" programmer som Photoshop, Paint Shop Pro, Corel Draw osv. vil funke bra..
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
og hvis du skal mekke noe i 3d er 3d studio max bra. et litt mer brukervennlig alternativ er lightwave.
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Trådstarter
Jeg tenkte mest på 2d bakgrunner av trær, gras, busker, himmel, osv.
Jeg har PS, og PSP da, men lurte på om det var noen andre gode.

Jeg får prøve lightwave også en gang
Better than thou.
Lager du RPG? Kan vi evt. få laste den ned når den er ferdig? Elsker en god RPG! (Og FFV rokker!! )
Hmmm.jeg gidde bort FF spillene til X`n.....faen jeg angrer....vist noen er keen på å selge så er jeg intresert!
Better than thou.
Jeg kan sikkert brenne FF 5, 7, 8 & 9 til deg.. Hvis noen har 6 så er jeg meget hypp på det!