Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1901
Hvordan kan jeg fade sammen bilder med PS? Altså, få bilder til å "gli" inni hverandre. Noen som har tips/erfaringer/tutorials de har lyst til å dele med meg?
mer det layeret med bildet du skal fade. trykk på den stiplede runningen. da dukker det opp en ny firkant ved siden av oversiktsbildet. merk det og finn frem grandiet tool (hold malerkosten nede til det kommer frem to valg). merk av der du vil at overgangen skal begynne og slipp der du vill at den skal slutte. det var det.
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Originally posted by frittjaaff
[b]mer det layeret med bildet du skal fade. trykk på den stiplede runningen.
Vis hele sitatet...
Du mener "merk" ikkesant? Men hvilken stiplet running? Den under background og foreground color?

da dukker det opp en ny firkant ved siden av oversiktsbildet. merk det og finn frem grandiet tool (hold malerkosten nede til det kommer frem to valg). merk av der du vil at overgangen skal begynne og slipp der du vill at den skal slutte. det var det.
Vis hele sitatet...
Oversiktsbildet? Er det liksom det bilde oppe i høyre hjørnet?

Sorry as, men jeg er mongo i PS....
Better than thou.
ja, det er det lille bildet i (vanlighvis) høyre hjørnet..
denne stiplede runningen
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Aha! Yes, takk!
▼ ... over en uke senere ... ▼
denne runningen som den "kalles"..
det heter "add a mask".
såkalt, masking knappen/funksjonen.
bare en opplysning lixom...
Originally posted by sgi
denne runningen som den "kalles"..
det heter "add a mask".
såkalt, masking knappen/funksjonen.
bare en opplysning lixom...
Vis hele sitatet...
faktisk så heter det layer mask
javel da...
menneskelig å ta feil vettu