Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 657
Holder på å lage flash galleri.
Dette er oppdatering på min første flash side så jeg er ganske ny innen flash
Hva syntes dere ?
URL: http://home.no.net/preandr/photodesign2/

Hva syntes dere om bildene ?
Sist endret av Spirax; 1. juni 2006 kl. 17:51.
Myye kulere enn den forrige.

Men jeg liker fortsatt ikke fonten på menyen.
Trådstarter
noen ideer til noen som du syntes passer ?
Hos meg (bruker Firefox) får sia horisontal scroll, bare unødvendig...
Stroken/rammen rundt bilde thumbnailsa er tykkere enn stroken/ramma rundt den hvite boksen til venstre, og den store bilde boksen har kjempe stor stroke/ramme. Blir veldig ubalansert syns jeg, prøv med like stor ramme.

Bakgrunnen syns jeg kræsjer litt med boksene, du kan prøve å legge på en lite skygge...
Skriften "Photodesign.moo.no" synes veldig dårlig mot bakgrunnen, det samme gjør menyen. Prøv å legg menyen i den hvite boksen, blir kanskje litt mer enhet av det?

Hos meg er sia også veldig langt fra toppen, husk jeg bruker FF.

Dette er bare konstruktiv kritikk, ikke hat meg :P
Trådstarter
å jo jeg hater deg, nei da.
Bare flott med god respons.

Skal se på det du sier, når jeg skal fikse på den senere i dag.
Teksten på venstresida "PhotoDesign", burde hatt en utringning, noe av P-en blir borte i bakgrunnen.
Enten bare skiftet farge på fonten.
Ellers helt ok.
Trådstarter
Oppdatering er lagt ut.
Bruker Firefox, og når jeg ser på sida, så kan jeg scrolle langt ned og til høyre (der er det såklart tomt).

http://img342.imageshack.us/my.php?i...ullball1xb.jpg

Og fortsatt krasjer skrifta på venstresida med bakgrunnen.
Trådstarter
dette er jeg klar over ,men jeg har ikke gjort noe med det, oppdateringa var så alle linker å bilder er lagt ut.
Rattus Norvegicus
pr0cyon's Avatar
En liten ting bare, når man trykker på Diverse kommer man til Dyr seksjonen, og når man trykker på Dyr kommer man til Diverse