Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2002
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ingen vil tro meg men jeg har hatt en på 500+g også som var så stor at jeg greide ikke finne en vinkel som viste vekten og hele frukten samtidig




Jeg har ingen problemer med å tro på deg. Godt jobba! Håper den smaker
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trådstarter
Litt av tanken med disse er at de har en annen profil enn typiske frukter

Men mange er skeptisk
Fordi de ser jo helt wack ut

Jobber med en klone som lager origami lignende papirkunst strukturer
Sist endret av meaculpaUIO; 18. oktober 2023 kl. 22:30.
Imponerende sopp. Hva skal du gjøre med den? Tørke?
Sist endret av Cheese; 19. oktober 2023 kl. 07:58.
Hva er dette? Noen som kan forklare? Forstår jeg det rett at du sitter på en genetisk mutasjon av cubensis som gror 500g? Wtf. Jeg er dødsnysjerrig.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trådstarter
https://gwellamushrooms.com/blogs/ma...-what-are-they

Produserer ikke hatter eller sporer

250-500 vil tørke ned til litt under en tiendedel,

Skjæres i skiver eller løsnes som brokkoli "fedd"
Utrolig. Har aldri hørt om dette. Takk!
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trådstarter
Annet ex



På venstresiden ser du det som tenderer mot disse flotte runde bøyde strukturene, som umulig super highways eller koraller, tubaer

Den syns jeg er veldig pen å se på og den blåner tydelig i ytterkantene, som blått blekk på papir, bare super fuckong Unreal demonstrasjon av mycel sin evne til å se bevisst utformet ut med stor symmetri og matematisk presisjon
Sist endret av meaculpaUIO; 19. oktober 2023 kl. 20:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trådstarter
Forhåndsvisning

Det som er litt funny med denne kulturen er at denne produserte 'normal' sopp en runde

Eks



Og så putta samme kultur ut 4 forskjellige Enigma type mutasjoner



Hjerne 1
Hjerne 2
Korall 1
Havskjell 1

Under Fruiting av disse mutantene kom noen wacke fruits som abortet, og så gikk resten av energien til å Fruite disse strukturene

Hjerne 1 på 5-600g fersk vekt fant jeg et bilde av fra kvelden jeg spiste rett av den ferske hjernen, "potenstest"



Spørsmålet er nå, hva kommer av klonen til klonen?

Samme kultur
Sist endret av meaculpaUIO; 1. november 2023 kl. 21:35.
Stilig, er det en PE variant siden den blobber så jævli?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trådstarter
Blobbing for cubensis er stort sett negativt eller ikke brukbart i min erfaring

En av forklaringene for hvorfor hjerne1ikke lobotomerte meg fullstendig, er at man nok må lete etter en potent klone av en enigma type vekst selv etter å ha først funnet en


For arter eller underarter av psilocybe, fks semilanceata, subtropica, eller natalensis, så er mycelet i seg selv kanskje "potent nok" slik at en isolasjon som bare produserte tykke myceli strukturer, ville vært potent i seg selv eller "brukbar" sammenlignet 1-1g med en random "golden teacher* fra cubensis

Fks ga ca 70g med subtropica myceliated grains en mild trip sammenlignet med 1g cubensis

Andre drikker eller spiser flein lc, som potent

Natalensis er også kanskje mer potent i mycel form enn cubensis, og kan produsere frukter fra "overlay"

Underforstått så er min erfaring at cubensis mycelet ikke er potent spist alene, men gode kloner av Enigma type mutasjoner har likevel livets rett
Sist endret av meaculpaUIO; 1. november 2023 kl. 23:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trådstarter
Man fucker ikke med disse tok en liten håndfull og fikk full eksistensiell Krise på karaoken i kveld

Alle på karaoke! var "med på det", måtte leies ut

Hele gsra glitrende stjerner

Noen cubes er bare bedre enn andre
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Pensjonert Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok en dose på 4.5 gram med denne muterte varianten. Trippen varte i kanskje 4 timer, men kjente en mild effekt en stund etterpå. Jeg konsumerte det på tom mage, klokken 12.30 ca. Jeg tok soppen i en varmluftsovn på null grader i 15 minutter, deretter knuste jeg det opp så godt jeg kunne for å få det pulverisert. Sist gang brukte jeg én tepose, og det er litt for lite, da de fleste teposer er for små for å romme så mye sopp. Som resultat, brukte jeg 4 teposer denne gangen. Jeg satte på lokk på koppen, og fylte på med en grei mengde varmtvann, og deretter jevnlig påfyll for å holde koppen varm, og lot det stå i totalt 30 minutter før jeg konsumerte sopp teen, med sitron.

Dette var fjerde gang jeg har tatt sopp. Jeg har tatt MDMA et par ganger, og røyket en god del marijuana. Sist gang jeg tok sopp var som nevnt med én tepose og ble en veldig mild effekt. Det var en og en halv måned siden sist gang. 

Det var snakk om et par minutter før jeg kjente hint av effekten. Jeg valgte å trekke meg inn på soverommet med øye maske og headset etter ca. 20 minutter. Jeg har tatt 5 gram cubafleinsopp med nogenlunde lik fremgangsmåte tidligere. Jeg liker å ligge å meditere under slike “tripper”. Denne gangen var det en mer intens “flyreise” før jeg kom over skydekket. Denne gangen kjente jeg på en ganske sterk følelse av frykt. Jeg har 7 års erfaring med meditasjon, samt en måned tilbringer på silent retreat, så jeg satt med frykten, kjente på den, uten å la den overhvelme meg. Jeg følte meg sett, men hvem ble sett? Jeg spekulerer at fokuset og presset var mot “egoet”, som flere kanskje vet er en illusjon, der psykedeliske er en god måte for å kunne oppleve illusjonen mer direkte på.

Uansett. Jeg følte jeg ble sett på og at rusen hadde en slags fiendtlig holdning mot meg som ruseffekten bygde seg opp. Sopp er jo bare en psykedelika, så er jo “meg selv” og ikke soppen som egentlig er fiendtlig. Terapimusikken jeg hørte på var også veldig intens, og jeg er ganske sikker på at playlisten er lagt opp slik at den tar deg med på en reise, og akkurat nå i oppbyggingsfasen, var den tyngre av seg. Jeg tror at den hadde som formål å prøve å fremme det “ubehagelige”. Jeg lurer på om oppveien ikke hadde vært slik hvis det heller hadde blitt spilt “lystigere” musikk i oppstartsfasen.

Og så var jeg der. Samme som jeg føler i intense perioder med meditasjon. I ett med alt. Ingen ego. Der mitt hode skulle være, var det bare tomrom og plass for verden. Jeg mediterte videre. Svært lite konseptuelt å si herfra. Kjente på sterk kjærlighet. Hørte på flott musikk. Som følge av at jeg mediterte, ga jeg veldig lite fokus til tanker og det konseptuelle. Derfor var det ingen spesielle “tankestrømmer”, jeg begikk meg ut på. For noen kan det være hva som er gunstig for folk med en slik tripp, men ikke for meg. Jeg følte på en sterk tilstedeværelse, og var i ett med musikken, som tok meg på på en følelsesmessig reise. Tok av øyemasken og så rundt i halvmørket i soverommet. Svært bølgete visuelt. Armen min, som lå oppå sengeteppet, så helt lik ut som sengeteppet, som en kameleon som skifter farge og mønster.

Som erfaring fra tidligere tripper, har jeg en tendens til å bli svært redusert og utmattet. Samme tilfellet var denne gangen. Snakket med min gode venn og tripsitter etter 4 timer, da jeg visste at han ønsket å være med meg imens jeg trippet. Merket det mye motstand mot å sosialisere meg på en naturlig og lett måte, enn jeg trodde det skulle være.

Alt i alt, en fin opplevelse å ta med seg videre.