Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 476
Jeg er i en periode hvor jeg bruker litt amf nå. Også har jeg nettopp stoppa med Olanzapin i depotsprøyteform, byttet ut med Zyprexa tabletter (15mg til å begynne med). Jeg lurer på om de "nuller ut" hverandre, eller om det er en skadelig kombo? Jeg har blitt frisk av å være seig og holdt ut på depotsprøyta, men jeg fikk så vondt at jeg ikke klarte mer. Så da bytta jeg ut med tabletter, det var ikke legen vanskelig på. Jeg sitter her og gruer meg litt i og med at det er første gangen jeg prøver en slik kombo. Og viss jeg må velge bort den ene eller den andre prioriterer jeg å finne roen på amf, ikke bli zombie på Zyprexa og Olanzapine. Men igjen, jeg har tatt depotsprøyta lenge, og hatt periodevis amf bruk (under kontroll, jeg har selvdisiplin) i flere mnder mens jeg har tatt sprøyta. Så blir det "mildere" opplevelse av Olanzapin og Zyprexa i tablettform, blir det en krasj oppi toppen, eller hva skjer mon tro? Sitter å vurderer å utsette å begynne med pillene til i morgen fordi jeg vil heller være våken og finne roen på den måten.

Som tilleggsinformasjon så byttet jeg bare over til pillene som en del av seponeringen. Jeg leste en plass at andre ting enn benzo kunne være farlig å bruke før det hadde gått 48 timer når det var snakk om amf psykose. Det er det ikke snakk om her
Sist endret av tordsin; 11. februar 2021 kl. 20:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.