Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 6946
jeg lurte på om noen av dere vet om det var åpent i christiania på lørdager?
jeg er i køben nå og sku gjerne visst det
Er ikke Christiania en by / bydel da? Visste ikke at de stenger byer i helger.

Christiania (også Fristaden Christiania eller Det fri Christiania) er et naturskjønt område ved festningsvollene på Christianshavn i Danmarks hovedstad, København. Christiania er et alternativt boligområde som opp gjennom årene har blitt tillatt stor grad av selvstyre, mot at restauranter og andre firmaer betaler moms på sin omsetning. Idéen er at Christiania skal være et fritt, selvstyrende samfunn, hvor innbyggerne fritt skal kunne utfolde seg under ansvar for fellesskapet.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Dimergon; 28. januar 2012 kl. 02:59.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Er ikke Christiania en by / bydel da? Visste ikke at de stenger byer i helger.
Vis hele sitatet...

Jeg mente om dem drev med salg der på lørdager?
De driver nok salg når det er penger å hente, både nå på natta og på lørdager.
Jeg antar det, Cannabis er fortsatt ulovlig i Danmark og dealere bruker som regel ikke ha åpningstider. Det er penger å hente inn uansett tid på døgnet og i uka.

Er uansett ikke lange turen å ta om du allerede er i Køben, så da kan du jo bare titte innom og se.
Sist endret av Dimergon; 28. januar 2012 kl. 03:03.
Hehe, takker for svar
ikveld var det ivertfall fult salg og mange boder.
får håpe dem holder på i morgen også
I helga selger de ikke det med topp kvalitet, så anbefaler deg å ta det en ukedag om det er mulig.
I helgene selger de for å tjene inn penger til christiania elns etter det jeg har hørt.
Tror du skal ha rimelig uflaks om du ikke skulle få tak noe røykings i Christiania, uansett når det skulle være
Sitat av sluch2k Vis innlegg
I helga selger de ikke det med topp kvalitet, så anbefaler deg å ta det en ukedag om det er mulig.
I helgene selger de for å tjene inn penger til christiania elns etter det jeg har hørt.
Vis hele sitatet...
Nå vet jeg svært lite om akkurat staten/kulturen/christiania, men jeg ville gjettet at grunnen til at de ikke solgte topp kvalitet i helgene er fordi de vet det er hasjturister der i helgene og folk kjøper "hva som helst" siden de naivt tror at de får det beste siden man er i christiania.
Jeg var der i helga og det var åpent hele tiden med et enormt utvalg av forskjellige typer toppkvalitet hasj og marijuana
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Har aldri opplevd at det ikke har vært noe å oppdrive i Christiania, helg, hverdag eller natt. Eneste unntaket er nok hvis onkel politi svinger innom eller det er tidenes storm.
Var der riktignok klokken 6 om morningen og da var det bare en eneste bod å finne. Men det er alltid noen.
Lite tips til dere som skal på Roskilde. Handle inn sammen med andre, sist jeg var på Roskilde handla vi inn ei halvplate for en 1000 lapp. Standard god rev. Går mye penger i Christiania om du skal handle inn av mange forskjellige typer. Ikke er det noe poeng i å handle inn av beste sort om du er på Roskilde, skal tross alt ha med deg litt av festivalen.

Ta dere samtidig en tur rundt vannet som ligger bak Nemoland, mye fint å se på samt sære hus. Har selv teltet der gratis en liten uke med tillatelse fra beboerne i Christiania.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som har vært i Christiania nylig og vet hvordan forholdene er der nå, varierer så mye.
Skal til Køben om 2 dager, er det mange boder og alt er oppe?
MercedesE's Avatar
Trådstarter
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Noen som har vært i Christiania nylig og vet hvordan forholdene er der nå, varierer så mye.
Skal til Køben om 2 dager, er det mange boder og alt er oppe?
Vis hele sitatet...
Jeg har vært der 5 ganger i år.. senest for 2 uker siden. og skal love deg at utvalget er sykt bra.. dem selger alle slags typer importhasj og Amsterdam-weed der... serr, skal love deg at du finner alt du vil ha der

Anbefaler deg og prøve Super Lemon Haze beste weeden jeg noen gang har prøvd.. koster 120kr pr gram men kjøper du store mengder får du jævlig bra rabatt
Burde teste ut 'Red Dragon' hvis du ser den, rødelig pot som kicker helt sinnsykt!
Sitat av MercedesE Vis innlegg
Jeg har vært der 5 ganger i år.. senest for 2 uker siden. og skal love deg at utvalget er sykt bra.. dem selger alle slags typer importhasj og Amsterdam-weed der... serr, skal love deg at du finner alt du vil ha der

Anbefaler deg og prøve Super Lemon Haze beste weeden jeg noen gang har prøvd.. koster 120kr pr gram men kjøper du store mengder får du jævlig bra rabatt
Vis hele sitatet...
Det meste av weed de har der er faktisk dyrket i danmark, selv om fenotypene originalt ble avlet frem i amsterdam. Kvaliteten varierer veldig.

Mye weed der som ser bra ut, men som er preget av hastearbeid. Ganske ofte får man weed som er dårlig flushet, proppet fulle av kosttilskudd som big bud osv, og som fenger dårlig ift. hvordan det ser ut.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Se om du finner en sort som kalles "Dræper-urt" Syke greier jeg var borti der nede, men det er noen år siden.
MercedesE's Avatar
Trådstarter
Sitat av fetter Vis innlegg
Det meste av weed de har der er faktisk dyrket i danmark, selv om fenotypene originalt ble avlet frem i amsterdam. Kvaliteten varierer veldig.

Mye weed der som ser bra ut, men som er preget av hastearbeid. Ganske ofte får man weed som er dårlig flushet, proppet fulle av kosttilskudd som big bud osv, og som fenger dårlig ift. hvordan det ser ut.
Vis hele sitatet...
Kjenner dealerne ganske godt og de sier noe annet en det du sier...

de dyrker forskjellige typer weed selv ja men de har somregel lokale navn som dansk-pot osv... men dealerne og danskene jeg kjenner der sier selv de importerer det de meste fra nederland.
OT:
Hvordan er det i Christiania egentlig? Er det utsalgsboder på gata eller er det butikklokaler som de selger fra?
Eventuelt, hvis det er begge, hvilken av de to bør man gå til for å få best kvalitet?

Er det lett å bli busta der? Er det mye snut i Christiania?

Takker så mye for svar
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
OT:
Hvordan er det i Christiania egentlig? Er det utsalgsboder på gata eller er det butikklokaler som de selger fra?
Eventuelt, hvis det er begge, hvilken av de to bør man gå til for å få best kvalitet?

Er det lett å bli busta der? Er det mye snut i Christiania?

Takker så mye for svar
Vis hele sitatet...
Boder.

http://img138.imageshack.us/img138/3184/christpusherstreet2.jpg

Slik.

http://img6.imageshack.us/img6/7083/hashg.jpg

Edit: ta dere en tur rundt i Christiania da dere først er der. Masse å se på, bak Nemoland ligger det et vann dere kan gå rundt. Fakirskole, masse rare selvbygde hus. Fyr en fjonas, gå tur. God stemning. Der har du Christania. Enjoy.
Sist endret av stagg; 16. mai 2012 kl. 18:48.
Sitat av MercedesE Vis innlegg
Jeg har vært der 5 ganger i år.. senest for 2 uker siden. og skal love deg at utvalget er sykt bra.. dem selger alle slags typer importhasj og Amsterdam-weed der... serr, skal love deg at du finner alt du vil ha der

Anbefaler deg og prøve Super Lemon Haze beste weeden jeg noen gang har prøvd.. koster 120kr pr gram men kjøper du store mengder får du jævlig bra rabatt
Vis hele sitatet...
Skal absolutt testes, hvor mye må jeg kjøpe før rabatten kommer, og tar man større kjøp i boden?
Tar ikke sjansen på å smugle via båten, så lurte på om noen har viste om det er stor sjans at det kommer gjennom tollen hvis jeg kjøper meg en 10'er hasj og ruller den helt flat og sender det som brev via konvolutt.

Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
OT:
Hvordan er det i Christiania egentlig? Er det utsalgsboder på gata eller er det butikklokaler som de selger fra?
Eventuelt, hvis det er begge, hvilken av de to bør man gå til for å få best kvalitet?

Er det lett å bli busta der? Er det mye snut i Christiania?

Takker så mye for svar
Vis hele sitatet...
Du blir ikke busta såfremt de ikke har razzia i hele området, selv da er det nok lett å kaste sakene.

http://www.youtube.com/watch?v=D1qxI...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=17me_...eature=related
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Skal absolutt testes, hvor mye må jeg kjøpe før rabatten kommer, og tar man større kjøp i boden?
Tar ikke sjansen på å smugle via båten, så lurte på om noen har viste om det er stor sjans at det kommer gjennom tollen hvis jeg kjøper meg en 10'er hasj og ruller den helt flat og sender det som brev via konvolutt.
Vis hele sitatet...
Det spørs helt på hvem du prater med da du er der nede. Vi gikk sammen en kompisgjeng under Roskilde,kjøpte ei halvplate med god standard, 1000 kr måtte vi ut med den gang. Er noen år siden nå.

Muligheten for om det kommer fram i posten er det vel egentlig ingen her som kan svare på. 2 kompiser av meg som har prøvd, ingen av gangene kom de fram. En annen sendte 5-pack med joints som kom fram. Det er en risiko du får vurdere selv.
MercedesE's Avatar
Trådstarter
[quote=pkk1990;2574523]Skal absolutt testes, hvor mye må jeg kjøpe før rabatten kommer, og tar man større kjøp i boden?

kjøper du over 5g får du bra rabatt som blir høyere jo mere du kjøper såklart.. er helt vanlig og kjøpe et hektogram der og få 50% rabatt.
Sist endret av MercedesE; 16. mai 2012 kl. 19:50. Grunn: måtte