Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2108
Hei freaks
Røyka for første gang i sommeren 2010, røyket ca 15ganger og fikk ikke noe utav rusen utenom litt latter og ble veeeldig dårlig i magen.
Prøvde og spise masse før jeg røyka, spiste lite osv, så hadde ikke noe med om jeg var sulten eller ikke og gjøre.
Men lurer bere på hva dere trur om min neste gang, om det kan bli bra eller ikke, og om noen evnt har hatt samme erfaring og prøvd igjenn senere og synst det var bra?
Hørres kansje litt rart ut og ville begynne når jeg allerede har dårlig erfaring, men jeg er ikke med i noen vennegjeng/miljø, så er litt for og komme inn i det, også vet jeg jo at der er veeeldig chill for noen, så vil jo gjerne oppleve det.

Takk på forhånd, Freaks!
Dette høres mer ut som om du har fått tak i dårlige greier. Det har mye å si på hvordan rusen blir. Har du prøvd brunt eller grønt? Eller begge deler? Av egen erfaring, og sikkert mange andre som er enige i dette, så er grønt som regel bedre. Jeg ser det som et mye "renere" produkt, og jeg liker det mye bedre. Rusen har alltid blitt god på grønt, men kan ha noen dårlige trips for å kalle det det, på brunt. Og har du alltid handlet fra samme leverandør?
Protip: Spis det.
Sitat av Pewpew Vis innlegg
Dette høres mer ut som om du har fått tak i dårlige greier. Det har mye å si på hvordan rusen blir. Har du prøvd brunt eller grønt? Eller begge deler? Av egen erfaring, og sikkert mange andre som er enige i dette, så er grønt som regel bedre. Jeg ser det som et mye "renere" produkt, og jeg liker det mye bedre. Rusen har alltid blitt god på grønt, men kan ha noen dårlige trips for å kalle det det, på brunt. Og har du alltid handlet fra samme leverandør?
Vis hele sitatet...
Var med en kompiss da, han så hooket meg opp og skaffet det.
Og ja, var alltid av samme levrandøren, og hele øya(ca 20k innbyggere) her kjøper av han duden der.
Han lurte meg ikke heller da vi ofte var flere som røyka og ofte ''erfarne folk'' som røyka på det samme med oss.
Så lurer jævlig på om jeg reagerer på noen av stoffene i hasjet eller noe sånt..
Prøvde alt mulig også, tør bong, vann, spise og joint.
Hadde planer om og mekke også, men rakk aldri det :>
på heltid
iSkurk's Avatar
Da var det nok dårlig shitt, noe de fleste har vært borti.
Du må finne rette dealer eller dra litt uten"by's"..
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Da var det nok dårlig shitt, noe de fleste har vært borti.
Du må finne rette dealer eller dra litt uten"by's"..
Vis hele sitatet...

Hmm, usikker på det, men er vell bere til og gi det et forsøk!
Du har enten
a) Ekstremt dårlige canna-reseptorer
b) Kjøpt bæd stuff

Jeg voter for b, så prøv å finne andre selgere eller kjøp fra et annet "distrikt".

Røyka du bong eller joint btw?
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Det spørs jo på typen cannabis også! Cannabis indica gir jo forskjellig rus enn cannabis sativa!
Canna-reseptorer vil si? :>
Joint, vann bong & tørr bong.
Sitat av 1234554321 Vis innlegg
Og ja, var alltid av samme levrandøren, og hele øya(ca 20k innbyggere) her kjøper av han duden der.
Vis hele sitatet...
Nøtterøy?
Sitat av 1234554321 Vis innlegg
Canna-reseptorer vil si? :>
Joint, vann bong & tørr bong.
Vis hele sitatet...
Reseptorer i hjernen som blir påvirket av thc. Hvor mange ganger en person/hjerne må bli utsatt for stoffet før en merker noe er individuelt, men etter at du har prøvd 15 ganger begynner det vel å bli litt drøyt.

Og btw, prøv å lag brownies, cannabutter eller annet og se om det hjelper.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Nøtterøy?
Vis hele sitatet...
No, but close!
Vil ikke gå inn på hvor jeg bor ettersom du er doomed for life om ryktet kommer ut!

Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Reseptorer i hjernen som blir påvirket av thc. Hvor mange ganger en person/hjerne må bli utsatt for stoffet før en merker noe er individuelt, men etter at du har prøvd 15 ganger begynner det vel å bli litt drøyt.

Og btw, prøv å lag brownies, cannabutter eller annet og se om det hjelper.
Vis hele sitatet...
Ja, leste om det før jeg prøvde, derfor jeg prøvde så mangen ganger.
Hasj hørres meeeget chill ut, ja!
Noen folk klarer bare ikke rusen, kanskje du er en av dem?

Det er jo ingen skam i å ikke like cannabis.

Jeg liker ikke å drikke sprit fordi magen min ikke tåler det, derfor drikker jeg heller øl
Sist endret av happy violence; 13. mai 2012 kl. 20:48.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Noen folk klarer bare ikke rusen, kanskje du er en av dem?

Det er jo ingen skam i å ikke like cannabis.

Jeg liker ikke å drikke sprit fordi magen min ikke tåler det, derfor drikker jeg heller øl
Vis hele sitatet...
Skammer meg slettes ikke, er bere det at jeg vil ha noe og chille til, og da blir hasj et godt alternativ.
Motsatt her, tåler ikke øl, er sikkert mjølet i det elns :>
Hva pleier du å gjøre når du chiller og ikke røyker?

Hva nå enn det er, så foreslår jeg at du fortsetter med det. Røyke 15 ganger uten effekt? Ta ett hint.

Røyker selv forresten. Du går ikke glipp av så veldig mye egentlig om du ikke kjenner noe. Er en chill rus, men sheez, are you that desperate for a high?
Sist endret av Denzel; 13. mai 2012 kl. 21:04.
Jeg skjønner at du vil chille litt, men går det ikke så går det ikke!

Du burde prøve grønt, og helst en indica om du kan få tak i det, da skal jeg love deg man blir slapp.
Jeg prøvde cannabis mange ganger her i norge, men det var først når jeg reiste til christiania og prøvde de litt dyrere varene de selger der jeg ble jævlig glad i og røyke

anbefaler en tur dit
Sitat av Denzel Vis innlegg
Hva pleier du å gjøre når du chiller og ikke røyker?

Hva nå enn det er, så foreslår jeg at du fortsetter med det. Røyke 15 ganger uten effekt? Ta ett hint.

Røyker selv forresten. Du går ikke glipp av så veldig mye egentlig om du ikke kjenner noe. Er en chill rus, men sheez, are you that desperate for a high?
Vis hele sitatet...
Drømmen om og ''flykte'' litt fra virkligheten tror jeg frister alle i blandt !
Fikk du ikke munchies heller? Samme faen om du har spist på forhånd, hehe.

Tror bare du har skaffet dårlige greier. Var hasjen myk? Farge? Skaff en annen hasj. Vannbong er nais.
Sitat av 1234554321 Vis innlegg
Drømmen om og ''flykte'' litt fra virkligheten tror jeg frister alle i blandt !
Vis hele sitatet...
Jeg, for min del, flykter ikke fra virkeligheten når jeg konsumerer cannabis. Tvert i mot, så føler jeg at jeg får dypere kontakt med virkeligheten. Generelt økt forståelse, mer nyansert oppfatning og tilgang til et større inntrykksregister. Skal man flykte fra "virkeligheten", så bør vel psykedelika være et mer naturlig alternativ.
Sitat av Apedop Vis innlegg
Fikk du ikke munchies heller? Samme faen om du har spist på forhånd, hehe.

Tror bare du har skaffet dårlige greier. Var hasjen myk? Farge? Skaff en annen hasj. Vannbong er nais.
Vis hele sitatet...
Har aldri spist så mye munchies før :>

Var veldig hardt faktisk. Tror den var en blanding av grønn og brun, er tråss alt 2år siden, husker ikke helt
Jeg og likte best vannbong, ja!

Sitat av Tawon Vis innlegg
Jeg, for min del, flykter ikke fra virkeligheten når jeg konsumerer cannabis. Tvert i mot, så føler jeg at jeg får dypere kontakt med virkeligheten. Generelt økt forståelse, mer nyansert oppfatning og tilgang til et større inntrykksregister. Skal man flykte fra "virkeligheten", så bør vel psykedelika være et mer naturlig alternativ.
Vis hele sitatet...
Er vell gjerne opp til hver og en, men målet mitt med og teste ut denne rusen var mer for og bere slappe helt av, slippe og stresse og tenke så mye og bere chille helt.
Mangen som beskriver rusen på den måten, men nå har jo aldri jeg fått noen særlig rus utav hasj, så blir vell vansklig for meg og mot arrgumentere følelsen
Sist endret av Klistermerke123; 16. mai 2012 kl. 01:53.