Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1647
Har en kompressor til isbitmaskin som jeg ikke trenger lengre. Sist den ble brukt var den i ypperlig stand.

Den er liten og passer sikkert perfekt til folk som driver med oc og fasekjøling eller ønsker å lage et kjøleskap...

Gi meg en pm. Dersom det er noen som eventuelt ønsker å bli kvitt(bytte) en en gammel gpu, gamle vannkjølingsdeler eller noe annet data-relatert, prioriteres. Ellers så er det den som har best grunn til å få den



Den som får den betaler selvsagt frakt


Var litt for sein til å edite tråden:

Ikke gi PM. Vi tar det i denne tråden!
Sist endret av Spelly; 14. november 2011 kl. 00:12.
kan denne på noen som helst måte bidra til å kjøle en hot HP laptop som steker egg når jeg gamer BF3 ??
F.eks. hvis jeg stapper laptopen nedi en fryseboks og sender inn kald luft?
Nå bruker jeg kjøleelementer som kjøling. Får ned temparaturen med 5-10 grader, men er redd for at fukt skal trekke inn :/
Sist endret av fotonewbie; 14. november 2011 kl. 22:11.
er denne kompressoren krafig nok til å kjøle ned et garderobeskap på 150x50x50?
ned til en tempratur på bare 5 grader f.eks
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Sitat av fotonewbie Vis innlegg
kan denne på noen som helst måte bidra til å kjøle en hot HP laptop som steker egg når jeg gamer BF3 ??
F.eks. hvis jeg stapper laptopen nedi en fryseboks og sender inn kald luft?
Nå bruker jeg kjøleelementer som kjøling. Får ned temparaturen med 5-10 grader, men er redd for at fukt skal trekke inn :/
Vis hele sitatet...
høres ut som en dårlig ide, kondens dreper komponentene.
Gå til innkjøp av en slik: http://www.elkjop.no/product/data/ov...tereohoytalere

Sitat av tromsøfreaken Vis innlegg
er denne kompressoren krafig nok til å kjøle ned et garderobeskap på 150x50x50?
ned til en tempratur på bare 5 grader f.eks
Vis hele sitatet...
Nei, ikke uten at skapet er isolert.


Det er forøvrig mulig dere får med radiatoren som egentlig hører til den også, må bare se det litt an.
Sist endret av Spelly; 14. november 2011 kl. 22:27.
ja det er isolert
10cm støymatter å 10cm glava
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Sitat av tromsøfreaken Vis innlegg
ja det er isolert
10cm støymatter å 10cm glava
Vis hele sitatet...
Awki. Tipper på at den vil kunne få skapet ditt ned i 5 grader da.
hm, er interisert i denne om du har den enda, om det finnes komponenter som kan brukes til pc-kjøling i den holder nemlig på med et kabinett som har plass til fasekjøling nå.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=202664
Sist endret av AdolfCartman; 18. november 2011 kl. 19:57.