Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1115
Ta en liten titt på den her:

http://www.nokia.no/mobiltelefoner/7650/demo.html

Carlo: du må gjerne flytte den, men jeg mener den når ut til flere herfra, iallefall nuh.

Ikke meninga og provosere eller tråkke noen på tærne med denne posten, synes bare det er verdt en titt... ganske stilig.


Vil ha tilbakemld om hva dere synes om den.
Better than thou.
Var grei nok den. Tror ikke det er den jeg ønsker meg mest liksom, men den var smooth nok.
designet vinner kanskje ikke flest priser, men denne går ut til de som bruker mobil/PDA om hverandre.

+ At det er litt digg med digitalt kamere på mobilen da..
hvis du får en sjokk mld eller.no =)
Voff, den vil jeg ha. Noen som vet hva den koster? Lei av den gamle. T68
lei for å si dette, men dette er OLDNEWS! Leste om denne mobilen første gang lenge før jul jo.....


kruger
I know, at det er litt oldnews, men den har da faktisk ikke kommet enda, så da er det vel heller ikke "old", bokstavelig talt.

At den eXisterer er old news ja.....

den vil nok foresten koste 6000-7000kr.
Uff.. er lei av alt av Nokia telefoner nå.. jævla alpha/beta versjoner av telefonene dem sender ut på markedet.. ingen av de Nokia telefonene jeg har hatt etter 6110 har fungert tilfredstillende.. kræsjer.. slår seg av.. display fader bort.. osv.. osv....
"Kongetelefonen" Jaja må vel vente til de har fora ut de første partiene, så kan man kjøpe for da får de vekk en del barnesykdomer..