Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1818
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For ca en måned siden bestillte jeg noe fra DW uten at det ankom, ble seffølgelig veldig nervøs men tenkte ikke noe mer over det, tenke som så at om jeg bestillte noe med sporing så ville jeg se om jeg hadde postsperre, pakken fra zalando kom men eljuicen min ble sagt at det var levert i postkassa uten at det stemte, ringte posten for å etterlyse både eljuice og 2-3 pakker fra DW, vedkommende sa at eljuicen skal komme på torsdag og sannsynligvis de andre pakkene også. Hun sa at postkontoret tullet en del og dermed hadde de lagret posten min på postkontoret, er rasende og har ventet i 7-8 dager nå på post som ikke har kommet.
jeg har også vært i tvil 2 ganger, det tok ca 2 uker på begge pakkene, men de kom til slutt
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pust med magen, å vente 7-8 dager på post må man regne med etter at regjeringa bestemte at posten bare skal leveres annenhver dag.
Anonym bruker
"Harm Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bestilte 3pakker fra DW som aldri kom,snuten kom på døra ca1mdr etter pakken va stoppet på gardemon men jeg bestilte fra risiko land