Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4650
Jeg meldte meg inn i ett treningsstudio og benyttet meg av angreretten innen 14 dager. Var kampanjepris på 99,- så de godkjente det ikke da det ikke gjelder for under 300,-

Greit nåkk, men nå har jeg fått faktura på en ekstra mnd da det er 1 mnd oppsigelse. Denne er på over 300kr. Gjelder ikke angreretten for å avbryte inngåelse av abonnement? Eller gjelder det ikke da første mnd bare kostet 99,-. Skjønner meg ikke helt på de reglene.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det er samla kontrakssum som er relevant, ikkje kva første månad koster.

Sitat av Angrerettloven
avtaler om salg av varer og andre tjenester enn finansielle tjenester utenom faste forretningslokaler når den samlede kontraktssummen, inkludert frakt- og tilleggskostnader som forbrukeren skal betale, er 300 kr eller mindre.
Vis hele sitatet...
Så nei, at kampanjeprisen for første månad er under 300,- er irrelevant så lenge samla sum du må betale er over 300,-