Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2695
Hei, jeg har et problem med den nye 4g ruteren til Telenor. Etterhvert som Telenor kuttet ut kobbernettet ble jeg tvunget til å bruke den nye håpløse løsningen. Først ble jeg trukket ned fra 75mbps via vdsl ned til 30mbps via 4g ruteren. Og ikke nok med det så må jeg bruke den ruteren istedenfor min Linksys 1900acs. Mitt spørsmål er, går det an å skru på bridge mode eller ren modem modus på Huawei ruteren? Har kontaktet telenor men selvfølgelig så er de helt ubrukelige. Håper noen kan hjelpe meg.
Jeg trengte ikke gjøre noe som helst med innstillinger. Kabel ut av Huawei funker fint med min Linksys.
jeg deaktiverte DHCP samt wifi på min b818. koblet så til min asus 66etteller annet og bruker den som før jeg måtte gå fra ADSL til FWA

egentlig irriterende at man ikke kan bridge b818 boksen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mulig jeg er dårlig vant, men jeg synes B818 fungerer greit med SIM kort? Hvis den er så dårlig, hvorfor bytter du den ikke ut?