Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  370 28402
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Trådstarter
Fint om folk prøver å holde serveren noenlunde i live. Nettet mitt blir verre og verre, og jeg kan virkelig ikke spille uten å få raserianfall på grunn av laggen.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Har dessverre arbeidsuke nå, så jeg befinner meg langt fra min maskin, i landet av godteri (Dvs. Sverige)
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Har det samme problemet som deg, robhol. Skulle gjerne spilt mer, men er litt smålei av å henge på grupperom på skolen for å få det til :/
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Jeg og Nygaard pratet litt om å danne et nFF UGC Team(9v9)
Vi vil da starte i divisjon 6 og spille mot andre lag på samme nivå. Kanskje er vi gode nok til å rykke opp ett nivå, hvem vet

Er vel ingen av oss som er så veldig over gjenomsnittet, utenom SiO da Er det noen interesse for dette?
Team Fortress er et lagbasert spill, hvor god komunikasjon er essensielt, så om folk har mic er det å foretrekke.

Om vi er snille, kanskje Rohbol lar oss bruke serveren hans til oppsatte kamper

Hva sier dere?
Sist endret av duzzyd; 11. mai 2012 kl. 16:07.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Tja, selv er jeg en over middelmådig soldier og en grei front end engie.

Så høres gøy ut det, har aldri tatt TF2 seriøst så hvorfor ikke
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Tja, selv er jeg en over middelmådig soldier og en grei front end engie.

Så høres gøy ut det, har aldri tatt TF2 seriøst så hvorfor ikke
Vis hele sitatet...
Enig, hvorfor ikke? Så lenge jeg får nettet mitt til å funke ordentlig. Har ingen spessiel klasse, men foretrekker noe annet enn spy og engineer. Føler meg akkurat rundt gjennomsnittet på TF2 med 34 timer ingame. Kunne vært artig. Bruker Corsair HS1 sammen med k90 til gaming hvis det er intressant

Peace
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Tja, selv er jeg en over middelmådig soldier og en grei front end engie.

Så høres gøy ut det, har aldri tatt TF2 seriøst så hvorfor ikke
Vis hele sitatet...
Trenger ikke å være så seriøst, mest for morro skyld.

Å spille med et lag som samarbeider er utrolig morsomt
Høres interessant ut. Ser på meg selv som over gjennomsnittet, men har utrolig dårlig utstyr, ikke no mic og en bærbar fra 2009. Men det fungere da
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Enig, hvorfor ikke? Så lenge jeg får nettet mitt til å funke ordentlig. Har ingen spessiel klasse, men foretrekker noe annet enn spy og engineer. Føler meg akkurat rundt gjennomsnittet på TF2 med 34 timer ingame. Kunne vært artig. Bruker Corsair HS1 sammen med k90 til gaming hvis det er intressant

Peace
Vis hele sitatet...
Rundt gjennomsnittet med 34timer? *host 450 timer*

Uansett, skal jo snart få monsteret, så da blir det nok fart, kanskje handle en ny skjerm å spille på
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Serveren er nede for øyeblikket. Husk gruppen "TeamFreak 2" folkens. Alle oppfordres til å starte spill på serveren, bli med i gruppen, join serveren, invite alle i gruppen.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Enig, hvorfor ikke? Så lenge jeg får nettet mitt til å funke ordentlig. Har ingen spessiel klasse, men foretrekker noe annet enn spy og engineer. Føler meg akkurat rundt gjennomsnittet på TF2 med 34 timer ingame. Kunne vært artig. Bruker Corsair HS1 sammen med k90 til gaming hvis det er intressant

Peace
Vis hele sitatet...
Vi kan teste laget vårt(om det blir et) i lobbies etc for å se hvem som takler de forskjellige klassen best. Rotering er går også fint.

Alle på laget trenger heller ikke å være freaks (hark hark Nygaard)
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Rundt gjennomsnittet med 34timer? *host 450 timer*
Vis hele sitatet...
Rettelse: 34 timer på kontoen jeg har nå. Spilt en del før, men kan ikke skryte på meg mer enn det som er bevist Sånn jeg føler det da, blir ikke alltid eid online. Ikke best, men heller ikke dårligst er vel de rette ordene Har uansett lite tro på at jeg kommer meg med, av ymse grunner.
Sist endret av Bl4derunner; 11. mai 2012 kl. 18:12.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Sånn jeg føler det da, blir ikke alltid eid online. Ikke best, men heller ikke dårligst er vel de rette ordene
Vis hele sitatet...
Så lenge du vet at du skal angripe de som er blå om du er rød, er du akseptert
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Sånn jeg føler det da, blir ikke alltid eid online. Ikke best, men heller ikke dårligst er vel de rette ordene
Vis hele sitatet...
Heter en gamer det

Sjøl husker jeg en runde hvor jeg fikk ekstrem latterkrampe, 30-2 i KD som medic på CP_orange_x3. Ble beskyldt for hacking av hele det andre laget XD

Sitat av duzzyd Vis innlegg
Så lenge du vet at du skal angripe de som er blå om du er rød, er du akseptert
Vis hele sitatet...
Hehe. True dat.
Sitat av duzzyd Vis innlegg
Så lenge du vet at du skal angripe de som er blå om du er rød, er du akseptert
Vis hele sitatet...
Lo godt her nå. Jada, vet om forskjellige gamemods, kan endel baner og har greit med rutine på hvordan folk flest angriper, gjemmer seg og planter bomber
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Er det folk som spiller nå?
Jeg blir gjerne med på det lille laget dere snakker om
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Gøy at det er litt interesse Send meg en pm eller noe så adder jeg de interesserte på Steam.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Trådstarter
Sitat av duzzyd Vis innlegg
Jeg og Nygaard pratet litt om å danne et nFF UGC Team(9v9)
Vi vil da starte i divisjon 6 og spille mot andre lag på samme nivå. Kanskje er vi gode nok til å rykke opp ett nivå, hvem vet

Er vel ingen av oss som er så veldig over gjenomsnittet, utenom SiO da Er det noen interesse for dette?
Team Fortress er et lagbasert spill, hvor god komunikasjon er essensielt, så om folk har mic er det å foretrekke.

Om vi er snille, kanskje Rohbol lar oss bruke serveren hans til oppsatte kamper

Hva sier dere?
Vis hele sitatet...
Jeg (robhol ) synes det høres ut som en god idé, og jeg vil veldig gjerne være med og gi det et forsøk når jeg får tilbake en ikke-fucktarded internettilkobling. Klart, etter over en måned med lite og fantastisk irriterende spilling er jeg vel litt rusten, men det bør da gå an å fikse.

Venter å få tilbake en grei nettilkobling når jeg flytter i begynnelsen av juni.

Klasser er vanskelig å peke på, men jeg har i det siste nærmest mainet Spy, spilte Sniper mye tidligere, og liker å dicke rundt som Pyro og Scout. Mest pub-virksomhet så langt, men dere andre er vel ikke hardbarka comp-spillere heller, håper jeg.

Når det gjelder serveren bør det ikke være noe problem med å bruke den til oppsatte kamper, bare å slenge på et passord innimellom - med noen dagers varsel, så klart.
Kommer på om en times tid, M5 og TSM spiller LoL for øyeblikket.
Er gjerne med på å prøve meg på et lag
Grillkongen
tnu001's Avatar
Blir gjerne med på dette laget dere snakker om. Er ikke akkurat kjempegod i TF2 men jeg føler jeg er over gjennomsnittet. Har også en egen server som godt kan brukes til egne kamper hvis det ikke går med robhol sin server.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av tnu001 Vis innlegg
Blir gjerne med på dette laget dere snakker om. Er ikke akkurat kjempegod i TF2 men jeg føler jeg er over gjennomsnittet. Har også en egen server som godt kan brukes til egne kamper hvis det ikke går med robhol sin server.
Vis hele sitatet...
Kan kanskje bytte mellom din og Robhol sin, så vi ikke sperrer trafikken så altfor mye på en av dem.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Vi er nå 4 på serveren, har invitert hele gruppa. Join NÅ
Grillkongen
tnu001's Avatar
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Kan kanskje bytte mellom din og Robhol sin, så vi ikke sperrer trafikken så altfor mye på en av dem.
Vis hele sitatet...
Går helt fint for meg i hvert fall. Men blir det noe av dette laget, eller? Har lenge hatt lyst til å begynne på et lag, så for meg hadde det vært kanonbra.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Hva sier dere til en lobby ikveld?(tf2lobby.com) Rundt 20:00? Hvem som spiller hvilken klasse kan vi finne ut av der(eller her).

Klassene jeg er best i, i rangert rekkefølge:

-Medic
-Solly
-Heavy
-Spy
-Sniper
-Demo
-Engineer
-Scout
-Pyro

Kanskje dere kan skrive opp hvilken klasse dere helst vil spille(eller er best med).
Og så trenger vi selvfølgelig en server, noen som kan bidra med det ikveld? Hvis det blir noe spilling i det heletatt da
Sist endret av duzzyd; 15. mai 2012 kl. 15:37.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Solly
Engie (batlleengie)
Medic (BattleMed)
Sniper
Spy
Demo
Pyro
Scout
Heavy
Sitat av duzzyd Vis innlegg
Hva sier dere til en lobby ikveld?(tf2lobby.com) Rundt 20:00? Hvem som spiller hvilken klasse kan vi finne ut av der(eller her).

Klassene jeg er best i, i rangert rekkefølge:

Kanskje dere kan skrive opp hvilken klasse dere helst vil spille(eller er best med).
Og så trenger vi selvfølgelig en server, noen som kan bidra med det ikveld? Hvis det blir noe spilling i det heletatt da
Vis hele sitatet...
Kunne veldig fint tenkt meg å være med på dette her, men klokka 20:00 i kveld er jeg ikke tilgjengelig på pcn, så får bli en anna gang.

Hvis det blir noe satser jeg på at jeg får lov å ta med kjerringa som er aktiv TF2 spiller selvom hun ikke er Freak?

Har ikke noen spesiell rekkefølge på hva jeg liker best å spille, kommer helt ann på situasjonen. Er dog veldig glad i Solly og Pryo. Sniper er heller ikke å forakte.
Sist endret av RainbowDash; 15. mai 2012 kl. 17:07.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
Kunne veldig fint tenkt meg å være med på dette her, men klokka 20:00 i kveld er jeg ikke tilgjengelig på pcn, så får bli en anna gang.

Hvis det blir noe satser jeg på at jeg får lov å ta med kjerringa som er aktiv TF2 spiller selvom hun ikke er Freak?

Har ikke noen spesiell rekkefølge på hva jeg liker best å spille, kommer helt ann på situasjonen. Er dog veldig glad i Solly og Pryo. Sniper er heller ikke å forakte.
Vis hele sitatet...
Det er selvfølgelig lov Nygaard kan også invitere sin bedre halvdel om han vil

Når det kommer til lag, så blir det vel jeg som blir lagets medic, om ingen er uenige selvfølgelig. SIO er en ekstremt god Pyro, så han er å foretrekke på den klassen. Skillmessig så vet jeg ikke så mye om dere andre
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Om ingen andre tar engie går jeg dit.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
Kunne veldig fint tenkt meg å være med på dette her, men klokka 20:00 i kveld er jeg ikke tilgjengelig på pcn, så får bli en anna gang.
Vis hele sitatet...
Btw, klokken 8 var bare et forslag, andre tidspunkt fungerer også. Opp til dere.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Trådstarter
Jeg skulle ønske jeg kunne ha vært med, men jeg har tilfeldigvis planer klokka 20 og ville antakelig lagget for hardt uansett.

Noen som synes vi burde sette opp en oversikt over hvem som vil spille hva? Jeg kan gjerne ta på meg denne jobben. Ber da folk om å joine gruppen og ta kontakt med meg, med ønsker for klasse og eventuelle off-classes.
Jeg har ikke mulighet til å joine ikveld, i alle fall ikke før ti-elleve tiden idag. Just to inform the freaks
Fortell meg mer om dette laget...

Har ikke spilt på rundt 4 måneder nå, men trives med følgende klasser:
Pyro
Sniper
Scout
Spy
Kan spille medic, dog med lite erfaring.

Har bare TF2 erfaring fra pubs.
Kan bli med å spille fra starten av juni, men ikke før.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Nå er TF2-mumble oppe.

Hostname: etse.no-ip.biz
port: 64738

Da ble det en uofisiell lobby med både freakere og ikke freaks, som vi tapte fordi Nygaard var hurpefull

*uoffisiell
Sist endret av elodin; 16. mai 2012 kl. 22:05.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Da har vil endelig fått et lag, og første match er spilt. Only the sky is the limit. 10 000€ til hver om vi holder løpet ut!

Her har vi del foreløbige listen av hvem som spiller hva, men den vil selvfølgelig forandre seg kraftig

http://robhol.net/hl/

Edit2: Kom også innom mumble så vi kan prate om klasser, strategier, seriøsitet osv

Får vi en god kamp, har vi Freddy_Fred5 til å kommentere matchene med sin ekstremt sexye radiostemme!
Sist endret av duzzyd; 19. mai 2012 kl. 21:46.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Haha!

Kan tenke meg det som alt. rolle ja XD
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Første lobby er spilt, i allefall Men det var gøy! Lista over classfordelinga er vel en smule foreløpig, særlig siden vi har klart å fylle rosteren. Vox skulle vel ha en noe mer oppdatert utgave. Det er vel uansett ikke så spennende å dele med nFF.

Dersom noen skulle være interesserte i å bli med er det fremdeles ikke for sent. Vi trenger folk til backup/mixes

Freddy har episk stemme.
Sist endret av Nygaard; 19. mai 2012 kl. 23:34. Grunn: Glemte å si meg enig i hvor episk stemme Freddy har!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Dersom det hadde vært av innterresse og streame ett par matcher i fremtiden kan jeg fint gjøre kommentatorjobben, om jeg får med litt teknisk hjelp (jeg suger når det kommer til streaming)

Skal også få det nye nettet mitt først, men kanskje etterhvert.

(Dette vil kunne falle for de matchene hvor andre freaks spiller, og jeg bare kommenterer, jeg planlegger å spille litt også.)
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Sitat av Nygaard Vis innlegg
Første lobby er spilt, i allefall Men det var gøy! Lista over classfordelinga er vel en smule foreløpig, særlig siden vi har klart å fylle rosteren. Vox skulle vel ha en noe mer oppdatert utgave. Det er vel uansett ikke så spennende å dele med nFF.

Dersom noen skulle være interesserte i å bli med er det fremdeles ikke for sent. Vi trenger folk til backup/mixes

Freddy har episk stemme.
Vis hele sitatet...
Kan sikkert være backup. Suger b**** though...
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Noen som blir med på ei lobby idag?
Sitat av Nygaard Vis innlegg
Første lobby er spilt, i allefall Men det var gøy! Lista over classfordelinga er vel en smule foreløpig, særlig siden vi har klart å fylle rosteren. Vox skulle vel ha en noe mer oppdatert utgave. Det er vel uansett ikke så spennende å dele med nFF.

Dersom noen skulle være interesserte i å bli med er det fremdeles ikke for sent. Vi trenger folk til backup/mixes

Freddy har episk stemme.
Vis hele sitatet...
Jeg kan godt være backup, spiller mest sniper og demo
Sitat av Nygaard Vis innlegg
Dersom noen skulle være interesserte i å bli med er det fremdeles ikke for sent. Vi trenger folk til backup/mixes

Freddy har episk stemme.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk ikke vært med på første lobby, pga konf Listet opp hva jeg spiller, (alt utenom engineer og spy, ikke så god som sniper heller da), så det er bare å kjøre en lobby ikveld, og jeg er muligens med

Peace
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Da var det en (semi) velykket andrelobby, hvor vi nå fikk med oss ett par og satt i fult kaos.

Det var moro
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Gøy selv om man blir litt småeid i blant Vi tar igjen en annendag! Trenger fremdeles backups, så bare å sende en PM om noen er gira.
Sist endret av Nygaard; 20. mai 2012 kl. 21:31.
Sitat av Nygaard Vis innlegg
Gøy selv om man blir litt småeid i blant Vi tar igjen en annendag!
Vis hele sitatet...
Akkurat det er jo ikke så viktig nå i starten, i alle fall ikke for meg!
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Veldig artig selvom vi ble bulldosert
Om vi får sammensveiset laget så tror jeg dette kan bli veldig bra! Håper det er flere som vil joine, trenger alltids flere.

nFF-Tf2 skal kapre Div6, det er målet

Join mumble, IRC og Steam-gruppen for mer info!
Sist endret av duzzyd; 20. mai 2012 kl. 21:50.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Trådstarter
Jeg tror det er i alles beste interesse om jeg ikke spiller mer Hoovy.
Greia er at det er litt lettere å minigunne ned folk som teleporterer rundt enn det er å backstabbe eller headshotte dem... :3

Oh well, litt gøy allikevel.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Må øve mer på Engie, det har aldri vært mainen min før XD

Noen som trenger ett par items? Har noen i baklomma.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Jeg er helt nybegynner i dette, men er helt med hvis det er interesse for det. Har en forkjærlighet til Sniper classen da, sjøl om jeg ikke har fått det helt inn (Spillet ca 1 time tf2, haha).
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Selv om div6 er ganske lavt er jeg nok redd 1 time erfaring er litt i minste laget, egentlig. Men om du får et par hundre timer til på nakken er du hjertelig velkommen