Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1587
Noen andre som får filosofiske tanker på amfetamin. Og tror de er Jesus og har funnet ut årsaken til at vil lever og når man er edru tenker man på alle dumme tingene man tenkte?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kalles psykose. Det å tro man er Jesus er et typisk tegn på schizofreni psykose.

Hvis du mener at du oppriktig er overbevist om at du er Jesus?
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kan finne på å filosofere, men da på en litt mer sinnsfrisk måte enn å ha vrangforestillinger.
Har aldri hatt slike store tanker på noe slags sentralstimulerende. Ikke at jeg har brukt mye av det.
Etter å ha sett denne og andre tråder du har lagd her inne vil jeg anbefale deg på det sterkeste å ikke bruke amf eller noen narkotiske stoffer. Jeg tålte ikke alkohol. Så jeg måtte slutte med det. Jeg tålte det rett og slett ikke.
Du kan skade deg selv. Permanent.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Filosoferer aldri på speed, men jeg overtenker noe voldsomt. Det du opplever høres ut som grenseland psykose.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jepp du bør slutte å bruke amf og sentralstimulerende. Plutselig sier det klikk og du kommer ikke tilbake og ender opp kronisk schizofren.
Speed man
Trådstarter
Så det er ikke normalt det var sånn jeg fant lykke i å bruke amfetamin. Var ikke redd for en ting. Og følte meg sterk. Men har jo kompiser som sier de får det samme av amfetamin.
Sitat av spider_man Vis innlegg
Så det er ikke normalt det var sånn jeg fant lykke i å bruke amfetamin. Var ikke redd for en ting. Og følte meg sterk. Men har jo kompiser som sier de får det samme av amfetamin.
Vis hele sitatet...
Å føle deg mye sterkere og tøffere er nok ikke unormalt på sentralstimulerende. Derfor kan folk som er påvirket fort bli hælvettes anmasende og få alt for høye tanker om seg selv. Men tanker om at man er Jesus er ikke standard rutine. Var det sånn du fant lykken i amfetamin?
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv har jeg opplevd å se og trodde 100% at det jeg så var ekte.

Så en "energi" i kirka, som sto under alteret. Var såpass speeda på dette punktet at jeg tenkte bare wow, selvfølgelig ser jeg det i kirka. Heia gud liksom.

Brukte resten av dagen og natten på å se på google maps satelittbilder. Ser utrolig mye rart når du kommer på 3.døgnet.
Speed man
Trådstarter
Sitat av knert1 Vis innlegg
Å føle deg mye sterkere og tøffere er nok ikke unormalt på sentralstimulerende. Derfor kan folk som er påvirket fort bli hælvettes anmasende og få alt for høye tanker om seg selv. Men tanker om at man er Jesus er ikke standard rutine. Var det sånn du fant lykken i amfetamin?
Vis hele sitatet...
Ja det var derfor jeg likte det.

Likte bedre tankene en euforien. Trodde jeg fikk tankene på grun av adhd osv. Men når jeg brukte amfetamin var det ingen angst osv. Hadde Mangen psykoser. Men det var på det andre døgnet jeg begynte å se ting som edderkopper men var ikke redd de pga jeg følte meg Gud.
Sist endret av spider_man; 3. august 2020 kl. 16:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er du født uten å vite hvem din far er? Ja, da har du noe til felles med fantatasifiguren "jesus" "emmanuel" "joshua".
Ser i signaturen din at du skriver "profesjonell stoner", vill råde deg til å drite i amfetamin og aldri ta det igjen og heller røyke noe bra cannabiss. (Obs, ikke røyk før du er helt ute av speed rusen da hasj/weed + speed kan gjøre enda mer tankekjør)
Speed man
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er du født uten å vite hvem din far er? Ja, da har du noe til felles med fantatasifiguren "jesus" "emmanuel" "joshua".
Ser i signaturen din at du skriver "profesjonell stoner", vill råde deg til å drite i amfetamin og aldri ta det igjen og heller røyke noe bra cannabiss. (Obs, ikke røyk før du er helt ute av speed rusen da hasj/weed + speed kan gjøre enda mer tankekjør)
Vis hele sitatet...
Jeg vet hvem far er ja. Men begge foreldre brukte rus alkohol amfetamin og benzo. Begynte å ruse meg når jeg var 13 og er nå 23 men har ikke vert avhengig av noe annet en amfetamin. Bruker benzo et par ganger mnd får å slippe angst osv. Har ofte tankekjør edru også men det plager meg ikke.

Mangen i familien har også bipolar lidelse osv. Om det kan ha noe å si.
Sist endret av spider_man; 3. august 2020 kl. 16:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
om det er bipolar lidelse i familien, og du gjentatt går i psykotisk tilstand, så tar du en veldig stor risiko. fortsetter du så kommer det en dag der du knekker, og du er aldri deg selv igjen.
Speed man
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
om det er bipolar lidelse i familien, og du gjentatt går i psykotisk tilstand, så tar du en veldig stor risiko. fortsetter du så kommer det en dag der du knekker, og du er aldri deg selv igjen.
Vis hele sitatet...
Har sluttet med speed Men sugen er her fortsatt.
Sug kommer du til å ha en stund, men en dag slipper du det hold ut!
Det der er ikke filosofiske tanker, det er psykotiske tendenser. Råder slik som flere andre i tråden til å styre langt unna amfetamin.