Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 691
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet hvor mye ritalin som kan være farlig i løpet av en dag? Eksempel: Farlig å ta 10mg x 20 på en dag fordelt utover dagen? Vet det kanskje kan være individuelt osv, men gjerne skriv dine erfaringer.

Noen som også har erfaring med sniffing av det? Føler ikke så mye effekt oralt, så pleier å knuse og sniffe hvis jeg skal ha god effekt.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
200 mg i løpet av en dag skal gå helt fint. Det er selvfølgelig ikke bra for kroppen, men hvis kroppen din er i helt vanlig form og du ikke har noe hjertesykdommer eller lignende, så overlever du.

Kjenner de som bruker Rita ofte (3-5 ganger i uken), og de lager gjerne linjer med 100-200 mg når de først skal ta en linje, og så kan de lett bruke alt ifra et halvt gram til 2,5 gram i løpet av en dag. Personlig bruker jeg det bare av og til og har ikke noe toleranse på det, og da synes jeg 200-300 mg er perfekt til å bruke ut over hele dagen med å kutte opp som det passer.

Har faktisk aldri prøvd det oralt, har kun sniffet, så kan ikke si så mye på om hvordan det er oralt, men dette er ihvertfall min erfaring med sniffing av Ritalin.
Vet ikke hva som er farlig dosering, men jeg har injisert 40mg X 30 iløpet av en dag. Brukt omtrent alt av rusmidler, men aldri fått det mer jævlig en når jeg misbrukte ritalin. Ekstrem angst hvor jeg trodde jeg ville blø ihjel av indre-blodninger etter hver minste bevegelse. Alt jeg kunne var å ligge helt stille, mens jeg kjente døden nærmet seg og at nye blodårer i kroppen sprakk konstant. Hvert minutt var mitt siste i mange timer.
Sist endret av DrPerception; 3. august 2020 kl. 17:44.