Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2858
Jeg er 21 år, ung og svært snill mann med sjanse for god fremtid. Jeg studerer i hverdagene, og jobber i helgene, jeg deltar i frivillige dugnader og har pådratt meg et generelt godt rykte. Jeg har en fantastisk vennekrets, jeg blir godt likt av de fleste.

Men så, alkoholen. Jeg er i bunn og i grunn også en fyr som er glad i festing slik som flere andre av dere her på freak. Jeg drikker og koser meg med mine kjente og kjære, men jeg har et problem. Et problem som gir meg konsekvenser, et problem som skaper uvenner, et problem som byr på flere problemer. Jeg mister venner jeg er glad i av totalt usaklige grunner jeg selv står for.

Jeg blir så ufattelig frekk og sint når jeg er beruset, jeg ypper til slåssing, jeg deltar i slåssing, og jeg ber som regel om slåssing. Dette skjer nesten hver gang jeg rikker. Sist helg var dråpen som fikk begeret til å renne over.

Vi var en god kompisgjeng på tre stykker som bestemte oss for å ta oss en fest. Siden jeg hadde frihelg fra jobben, den første frihelgen på svært lenge, og sannsynligvis den siste, benyttet jeg sjansen for å ta meg noen pils eller ti.

Vi dro på et vors hos en annen kompis, der vi satt og koste oss, vi ble gode og fulle hele gjengen, og dro senere av gårde til en privatfest hos en venninne. Der svartner det for meg, jeg husker så lite som nesten ingenting. Hukommelsen kommer tilbake da jeg ligger i bakken, blir dengt av tre stykker og jeg gir meg ikke, jeg ville ha mer bråk.