Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 16475
Hvis jeg vil streame en kamp på Sumo via mobilnettet på pcen. Hvor mye trekker Sumo av MB?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Hvis jeg vil streame en kamp på Sumo via mobilnettet på pcen. Hvor mye trekker Sumo av MB?
Vis hele sitatet...
Kommer vell ann på kvaliteten og hvilken type kamp det er, går ut ifra at det er en 90 minutters + fotballkamp.
Så kan vell de som kan noe om dette gjøre resten.
masse.. betaler du pr mb blir det en dyr kamp
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Hvis jeg vil streame en kamp på Sumo via mobilnettet på pcen. Hvor mye trekker Sumo av MB?
Vis hele sitatet...
Med grei mobildekning får du 2-3mbps fra Sumo. For en fotballkamp som varer omtrent to timer inkludert pause og tilleggstid: 1.8-2.7gb

(nå har vel også sumo-playeren fått mulighet til å selv velge kvalitet, kan man leve med f.eks 1mbps bitrate vil man slippe unna med omtrent 900mb pr kamp)
Sist endret av liasis; 26. juli 2013 kl. 23:07.
basert på hvor god linje det faktisk krever vil jeg tro det krever en god del mer enn en vanlig streamingtjeneste, så det anbefales ikke...
Innbygger
PyroMartin's Avatar
Trådstarter
Om det ikke er mer en det så går det fint. Siden jeg har vært i utlandet på ferie har jeg 5gb igjen denne måneden. Så da kan jeg bruke litt av de før måneden er over
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Låner tråden litt. Er det bare naboen som ikke får til og se Tv2 sumo på en ny LG tv med innebygd cam for Rikstv?
Har ikke funnet noen løsning og på Rikstv er det lang ventetid på og få svar.
Mener og ha lest at Silverlight ikke er kompatibel med LG, som jeg tror kjører en Linux versjon.
McIvar