Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  70 17452
Når man sletter på tidslinjen er det viktig å velge "Alle hendelser" i den topp-baren. Kjenner mange som har slettet kun høydepunkter (som er standard), og dermed måtte gjøre alt på nytt...
Ikke vær så redd for å bli stalket folkens, tror folk vil selv bruke tiden på å stresse som faen med å skjule sitt.
Jeg, for min del, gleder meg til å stalke alle jentene på tirsdag Og ja, du må gå gjennom alle fire årene eller noe hva du nå har. Jeg har jævli mye der liksom, så brukte kanskje 5 timer på det. Men så var det også gjort da
Fortsatt ingen som har funnet / vet om en metode å skjule alt som er på wallen fra før jeg brukte tidslinja? Blir JÆVLIG mange statuser å skjule..
så vidt jeg har forstått må man fjerne èn og èn.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Fortsatt ingen som har funnet / vet om en metode å skjule alt som er på wallen fra før jeg brukte tidslinja? Blir JÆVLIG mange statuser å skjule..
Vis hele sitatet...
Jepp, jeg brukte ca. 40 minutter fra å fjerne mine (mange) statuser fra 2007 og frem til i dag. Skjuler de av prinsipp om at jeg ikke synes noenting om graving i hva jeg har tatlet om for mange år siden. "Hva har du å skjule" setningen gidder jeg ikke svare på lenger

Er glad for at jeg gjorde det Føler jeg nå har en helt ny facebookprofil på en måte.
Ble til at jeg måtte gjøre det og.. Tok bare "your posts", så antar ikke at det popper opp mye drit nå.
Jeg tror ikke jeg har fått tidslinje enda?
Ser man den selv hvis man gå på profilen din øverst til høyre?
____________________
Jeg har egentlig gitt helt blaffen i det med tidslinja. Jeg har riktignok tatt den i bruk, men så tenker jeg som så hvis folk mot formodning skulle finne noen pinligheter ifra meg datert 2007 osv. så betyr jo det at de har snoket rundt på profilen min 5 år tilbake i tid. Da vil jeg si at det vil være utrolig pinlig for den personen som evt. skulle konfrontere meg med et eller annet som jeg skrev for 5 år siden eller for den saks skyld ifjor.

Jeg kommer ikke til å slette noe som helst av det jeg har skrevet. Synes egentlig det nesten er fortjent for de som sitter med hjertet langt opp i halsen på grunn av den tidslinjen. For meg så virker det som om nettsikkerhet er en illusjon for folk flest.
Når blir den obligatorisk for alle? For 22. desember har kommet og gått, og mange har den ikke...
Ser ikke poenget med tidslinje. Og den skal visstnok komme den 7. feb, men jeg har ikke noen "pinligheter", så jeg skjønner ikke hvorfor det skulle ha noe å si. Selv starta jeg å bruke Facecock aktivt i 2009, men hatt bruker siden tidlig 08.
Tidslinja kommer 10 februar, tror jeg.
I går testet jeg det ut, og jeg fikk muligheten med å ikke publisere tidslinjen nå og heller vente til 10 februar.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Tidslinja kommer 10 februar, tror jeg.
I går testet jeg det ut, og jeg fikk muligheten med å ikke publisere tidslinjen nå og heller vente til 10 februar.
http://i.imgur.com/PttbN.png
Vis hele sitatet...
Det står at "hvis du får deg tidslinje nå, vil den bli synlig for alle andre om 7 dager".
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Ny bildeviser nå, hvertfall hos meg (jeg har timeline)
▼ ... over en måned senere ... ▼
22 desember? 10 febreuar? Det er 15 mars, og jeg er langt fra den eneste som fortsatt har den gamle profilen.
Sitat av SsS Vis innlegg
22 desember? 10 febreuar? Det er 15 mars, og jeg er langt fra den eneste som fortsatt har den gamle profilen.
Vis hele sitatet...
Samme her. OG GODT ER DET! Når jeg får tidslinjen er kontoen min GONE fra Facebook.
Nå har jeg store mistanker om at 30. mars er datoen for obligatorisk tidslinje. Det virker ihvertfall som det er det for sider..
Sitat av SsS Vis innlegg
22 desember? 10 febreuar? Det er 15 mars, og jeg er langt fra den eneste som fortsatt har den gamle profilen.
Vis hele sitatet...
jeg sitter også på gammel profil, og gleder meg ikke akkurat til Timeline....
Kommer snart: Nye Facebook-sider
Alle Facebook-sider får en ny design 30. mars 2012. Forhåndsvis siden nå for å se hvordan den ser ut, og prøve de nye funksjonene.

Copy+paste fra en Facebook side, vil dette bety at alle får tidslinje?
Såpekoker av rang
De av dere som har angst for at alle deres tidligere flaue utsagn skal åpenbares med timeline, men fortsatt vil bruke Facebook, kan utøve følgende manøver:

Åpne 'Account Settings' (eller hva det nå enn heter på ditt valgte språk) og trykk på 'Download a copy of my Facebook-data."
Du får nå muligheten til å laste ned en zip-fil som inneholder alt du noensinne har delt, fra dag 1.
Altså statuser, priv. meldinger, bilder, notater, etc etc. Det aller meste. Kjekt hvis du ønsker å beholde litt minner
for moroskyld. Artig å se over siden.

Så kan du slette kontoen, og etter noen dager forsvinner den. Så oppretter du en ny, med fresh start.
Noe man også kan gjøre for å komme unna søkemotorene, er å gå på 'Privacy Settings' -> Apps, Games and Websites -> Public Search.
Så disabler du denne.

Bare et forslag. Gir det til dere. Kan gjøre hva dere vil med det.
Personlig ser jeg ikke det store nederlaget med timeline.
Sist endret av monoid; 15. mars 2012 kl. 22:30.