Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 15621
er det noen som vet hvor leveringstiden står på komplett sin hjemmeside?
jeg har sett den alle de andre gangene jeg har bestilt derfra, men ikke idag
Etter at pakken er sendt så har de ikke mye mer de kan gjøre. Men det bruker ikke ta mer enn 1 uke.
Parkettetterligning
Får den alltid etter 2 dager, mener også at jeg så det da jeg bestilte forrige gang. Da var jeg i oppdal så varierer jo med posten.
Pleier å ta 1-3 dager til Bergen
Har fått 5 pakker fra komplett de siste dagene, og de hat tatt 2 dager med alle.
Et par ganger jeg har bestillt fra Komplett(før kl. 16.00) så har varen komt i posten på under 24t. Alltid hatt gode erfaringer med Komplett.
Sist endret av xcitu; 29. oktober 2011 kl. 08:00.
Bestilte skjerm og router den 16. oktober, da var skjermen inne på lager(selges ikke lengre fra komplett), mens routeren måtte bestilles til lager.

Delte opp pakka, valgte pick-up point og fikk skjermen etter 2 dager. Routeren skal jeg hente idag, hvis jeg noensinne gidder å stå opp
Turntableist
iColdman's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Bestilte skjerm og router den 16. oktober, da var skjermen inne på lager(selges ikke lengre fra komplett), mens routeren måtte bestilles til lager.

Delte opp pakka, valgte pick-up point og fikk skjermen etter 2 dager. Routeren skal jeg hente idag, hvis jeg noensinne gidder å stå opp
Vis hele sitatet...
Jeg har faktisk kjøpt samme skjermen for noen måneder siden og det tok 2 eller 3 dager.
Så jeg tror nok pakken kommer idag, det eneste som er rart er at jeg ikke kan spore opp pakken? noen som vet hvorfor? tror kanskje det er fordi den er så liten at den kommer i postkassen, men når jeg bestilte stod det at jeg skulle hente den på postkontoret.
Hva er det du har bestillt?
Alt jeg har kjøpt fra Komplett har hatt sporing, uansett størrelse(til og med micro SD kort). Har du sett inne på Komplett.no under "Dine ordre"(eller noe i den duren)? Der finner jeg alle ordrene(/sporingsnummerene) jeg har.
Turntableist
iColdman's Avatar
Trådstarter
Jeg bestilte en data mus. jeg har vert inne der og det står bare at pakken er sendt.
Uten at jeg finner link/kilde akkurat nå, så er jeg 95% sikker på at de reklamerer med 2-5 virkedagers leveringstid.
For meg tok det ca 2-3 uker. Alt var på lager da jeg bestilte...
Da jeg bestilte pcen min fikk jeg den dagen etter at den fikk sendt status, så 2 dager etter. Men til nå har det tatt de (tollpost egentlig da) å få battlefield, 3 dager men jeg tipper det har noe med at det er lørdag.
Sitat av Shudo Vis innlegg
Da jeg bestilte pcen min fikk jeg den dagen etter at den fikk sendt status, så 2 dager etter. Men til nå har det tatt de (tollpost egentlig da) å få battlefield, 3 dager men jeg tipper det har noe med at det er lørdag.
Vis hele sitatet...
Kan bekreftes. Venter selv på ny PC. Men ifølge sporingen er det ingen aktivitet idag.

(ja, Tollpost ja)