Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 16253
Tittelen sier det meste.
Koblet ut modemet i noen sekunder, så når jeg kommer tilbake på PCen var spotify gått i Offline-modus og finner ingen plasser hvor jeg kan endre til Online. Har prøvd å logget ut og inn 3 ganger men fortsatt står den som Offline.

Noen ideèr anyone?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Operativsystem? Kommer det opp en feilmelding? Reinstallert? Noe proxy du må gjennom?
Sitat av Jonta Vis innlegg
Operativsystem? Kommer det opp en feilmelding? Reinstallert? Noe proxy du må gjennom?
Vis hele sitatet...
XP Pro.
Kommer ingen feilmelding utenom....


..Nevermind. Det funka plutselig av seg selv. Mods kan slette tråden om de vil....
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Kanskje greiere å la den stå slik at andre med samme problem kan få hjelp. Kan av erfaring si at (på skolepcer) står Spotify i offlinemodus i en del sekunder du kommer online.
Jeg mener å ha hørt at om en er pålogget Spotify med samme brukeren på to forskjellige plasser (f.eks skolepc og vanlig PC), tar det en liten stund før Spotify går i onlinemodus på den PC'en du logger på med da, men som sagt, jeg har ingen "bevis" for at dette er rett
jeg hadde det problemet en stund, spotify = offline hele tiden. Eneste utvei jeg så var å laste ned spotify på nytt.
Problemet her ble løst i en annen tråd for ikke så lenge siden. Last ned Spotify på nytt!
Har samme problemet inniblant, bare går utav spotify og venter 1-2 minutter. Virker hver gang..
Samme skjer med meg noen ganger, da bare restarter jeg den, og det funker som fjell
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg hadde dette problemet på samsung galaxy tab'en min nå nettopp, det som funka var som folk sier å reinstallere det. Er bare veldig kjipt å måtte streame all musikken til offline igjen!
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg har også mye problemer med at Spotify-kontoen min ikke kommer på online-modul.

Jeg har startet pcen på nytt flere ganger, har lastet ned Spotify på nytt osv.
Ingenting av dette funker..

Noen som kan hjelpe meg?

Mvh CloX