Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1857
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er lyrica så ettertraktet? Jeg fikk bytte i 3 mg xanor depot💥😎🤣🥳💯
Ja mange liker at det booster det meste. Pluss det er nice alene hvis man doserer "riktig".
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Satt på benken utafor nå han hentet xanor 3 depoen
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Utafor apoteket
Lyrica er bra,spesielt i kombinasjon med andre rusmidler.Det forsterker opiater mer enn benzo i min erfaring.Bakdelen er sinnsykt rask toleranse.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av JayHova Vis innlegg
Lyrica er bra,spesielt i kombinasjon med andre rusmidler.Det forsterker opiater mer enn benzo i min erfaring.Bakdelen er sinnsykt rask toleranse.
Vis hele sitatet...
Ikke bare rask toleranse, men abstinensene du får etter langtidsbruk og hvor du skal av, er verre enn de man får av Oxynorm/Oxycontin (her også langtidsbruk).

Anbefaler det derfor ikke som noen "varig" glede, men litt moro innimellom er vel ikke å forakte.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snedig molekyl, men der igjen så er det utrolig mange som har hatt bruk av Lyrica.
Sitat av slitenjeger Vis innlegg
Ikke bare rask toleranse, men abstinensene du får etter langtidsbruk og hvor du skal av, er verre enn de man får av Oxynorm/Oxycontin (her også langtidsbruk).

Anbefaler det derfor ikke som noen "varig" glede, men litt moro innimellom er vel ikke å forakte.
Vis hele sitatet...
Jeg veit,jeg veit
Har stått på lyrica siden sommeren nå. Tror dere det vil være kjipt å slutte? Har hoppet over en dag her og der og ikke merket noe spesielt.... Annet enn at jeg vil ta lyrica lol
Sist endret av Astro Man; 31. desember 2023 kl. 23:19.
Ja,bruk lyrica med måte av å til

Astro,hva er dosene do bruker?

Du for faen,den helvetesild tabletten her ass
Sist endret av JayHova; 31. desember 2023 kl. 23:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
150mg x 3. Bare barnedosen. Har gått litt over en del av tiden.
jeg trur lyrica er god medisin om man ikke bruker andre rusmidler itillegg(sett fra en leges synspunkt),så ikke i noe veien om man bruker lyrica fra lege,men vit man blir hekta over tid

Ekstremt kort tid i min erfaring,men jeg har brukt det i kombinasjon med andre rusmidler,som benzoer å opiater

Alt illegalt
Sist endret av JayHova; 31. desember 2023 kl. 23:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
På et og et halvt år fikk jeg utlevert på resept rundt fem tusen 75 mg kaplser.Brukte det som foreskrevet et par år før det.Dette er rundt ti år siden og da var det et C-preparat på blå resept.Kan skrive under på at de er et helvete å kutte ut brått.Noe slikt hadde nok ikke kunne skjedd i dag slik de passer på både hos leger og apotek.Er glad jeg ikke bruker medisinen i dag.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
150mg x 3. Bare barnedosen. Har gått litt over en del av tiden.
Vis hele sitatet...
Fikk du noe effekt av denne dosen i det hele tatt etter et halvt år?

Hadde redusert dosen over tid om du skal slutte.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har tatt 1500mg Lyrica, altså 10 x 150mg tab. Røyka 1,5g tjall, men jeg kjenner lite rus... Tror jeg falt i bøtta/gryta når jeg var liten... ��
Havnet på sykehuset med od på 1200 mg en gang. Tok aldri Lyrica igjen. Fy faen.
Fikk du anfall? Stor fare for anfall med doser over 600 mg.
Vet ikke. Våknet bare på sykehuset og husket ingenting. Når jeg kom hjem fant jeg ut at dama også lå på sykehuset med det samme.
Håper det går fint med dere. Hold deg til under 600 mg neste gang.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær forsiktig med Lyrica ja! Jeg utviklet epilepsi etter bruk av rusmidler som lyrica.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vær forsiktig med Lyrica ja! Jeg utviklet epilepsi etter bruk av rusmidler som lyrica.
Vis hele sitatet...
Men Lyrica er jo et Antiepileptikum og brukes for epilepsi. Er det når du slutta og abstinensene kom du fikk anfalll?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men Lyrica er jo et Antiepileptikum og brukes for epilepsi. Er det når du slutta og abstinensene kom du fikk anfalll?
Vis hele sitatet...
Det stemmer, da det ikke var mer Lyrica å få tak i, så fikk jeg plutselig et anfall utenfor boligen min en dag. Det husker jeg ikke selv, og jeg ville ikke visst at jeg hadde hatt et anfall om ikke naboen selv hadde sett det og forklart hva han så.

Hadde ingen sett det, ville jeg våknet på bakken og lurt på hva faen, skled jeg og slo hodet kanskje? Kanskje derfor jeg ikke husker en dritt. I virkeligheten har jeg nettopp ligget og ristet på bakken med masse skum ut av kjeften og laget ekle smattelyder, øynene helt åpne, alle musklene var spent og aktive hele tiden i fem minutter. Så falt jeg inn i dyp søvn.

Og våknet til at ambulansen tok vare på meg i stolen min hjemme. Jeg takket nei til oppfølging i utgangspunktet, jeg forstod jo ikke helt hva som kunne ha skjedd her. På dette tidspunktet var jeg også ukjent med faren for epilepsianfall, og brydde meg overhodet ikke om sånt.

Etter hvert som tiden gikk, skjedde det hyppigere og hyppigere, naboene kunne høre meg ha anfall hjemme når jeg hadde det. Det var ikke alltid de tok kontakt med helsevesenet, mulig de ikke var hjemme på visse tidspunkter, men uansett kom ingen seg inn hos meg uten at jeg først kom til bevissthet og låste opp døra og sånt. Så, når jeg kom til bevissthet har de for lengst dratt, og jeg fortsetter dagen som om ingenting har skjedd. Jeg fant etter hvert ut at naboene hadde lagt igjen brev til meg i postkassa der de beskrev hva de hadde hørt, sett, og prøvd å gjøre. De ba meg om å vurdere å la døra stå ulåst når det ikke var strengt nødvendig med privatliv, så de kunne komme meg til unnsetning og evt. dokumentere anfallene slik at jeg selv kunne se det. Jeg var jo ikke helt stabil i hodet som brukte rusmidler, så jeg avfeide eller glemte alt jeg fikk beskjed om at hadde skjedd med meg.

Etter omtrent to måneder oppsøkte jeg helsevesenet for første gang etter å ha fått alvorlige skader i ansiktet, muligens etter å ha blitt banket opp, som jeg ikke kunne huske noe av. Det ble raskt klart at jeg hadde epileptisk aktivitet i hjernen og fikk dermed diagnosen epilepsi. Har vært helt avhengig av medisiner for å forebygge anfall siden dette.

Nå er det mange år siden, og mye av hukommelsen og kognitive evner har kommet tilbake, og jeg har så vidt blitt frisk nok til å være selvstendig igjen. Nå klarer jeg å huske tilbake på ganske mye av det jeg hadde glemt under den aktive rusperioden med epilepsianfall, inkludert alle beskjedene jeg fikk fra naboene og alt. På det aller verste under den aktive epilepsi-perioden så måtte nye bekjente gjenta navnet sitt hele tiden, og jeg etterspurte samme spørsmål hvert 15. minutt, jeg husket nemlig ikke hva svaret forrige gang var!
Sitat av Nulltull77 Vis innlegg
Har tatt 1500mg Lyrica, altså 10 x 150mg tab. Røyka 1,5g tjall, men jeg kjenner lite rus... Tror jeg falt i bøtta/gryta når jeg var liten... ��
Vis hele sitatet...
Er du i live eller?

Tok en 150mg for en drøy time siden og et bøttetrekk for en halvtime siden. Nesten svimmel nå.

Forskjell på folk...
Sitat av Ringen365 Vis innlegg
Er du i live eller?

Tok en 150mg for en drøy time siden og et bøttetrekk for en halvtime siden. Nesten svimmel nå.

Forskjell på folk...
Vis hele sitatet...
Hehehe, jada men hadde problemer med å sovne så jeg skjønner lite egentlig. Burde vært passe rusa etter mengde på inntak i går! Lol, ja det er tydelig forskjell på folk.. (^^,)
hos meg er lyrica en booster, vinteren 2022 satt jeg og ei venninne å drakk, tok speed, røyka og spiste noe valium så kom hun på at hun hadde noe lyrica i skapet, usikker på styrken på disse men tok 2 hver og vi ble dobbelt så fucka som vi var fra før, dro så ned byen hvor de hadde rigga til en kunstig skjøytebane med skjøyter til utlån som vi begikk oss ut på og det ble en kveld ingen av oss husker særlig av men samtidig aldri glemmer ��