Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1379
Skjønner at dette går an å finne svar på om jeg søker rundt litt, men er redd jeg ikke har tid.
Driver å koker opp litt cannsmør her, men fant ut midt i prosessesen at vi har brukt margarin, og det viser seg jo i ettertid at ikke er helt egnet.

Noen kloke hoder som har forslag til hva vi burde gjøre nå?

Jeg tenkte å bare ha hele blandingen oppi kakedeigen med plantemateriale og det hele, eller burde vi bearbeide margarinblandingen før vi foretar oss noe?
Jeg har ofte brukt margarin uten problemer. Hvorfor tror du at det ikke skulle funke med margarin?

Det viktigste å huske på er å ha meget lav varme på smøret idet du tar cannabissen oppi.
Har lest de fleste plasser at en ikke skal bruke margarin, da thc ikke vil binde seg til det fettet som er i margarin, men dette medfører altså ikke riktighet?
Sitat av sibbeee Vis innlegg
Har lest de fleste plasser at en ikke skal bruke margarin, da thc ikke vil binde seg til det fettet som er i margarin, men dette medfører altså ikke riktighet?
Vis hele sitatet...
Ikke ut i fra mine erfaringer, men nå ble jeg usikker. Placebo kan være sterke greier. Hvor har du lest dette?
Om du ikke er ferdig å bake ennå så kan du bare blande inn ekstra smør for sikkerhetsskyld.
Har du smør også i blandinga vil det garantert virke.
det binder seg til alt fett, funker som faen mann
Slett posten! Kan tilbakevise alle negative påstander om margarin :P God helg freaks!
THC vil binde seg till alt fett, om det er maragrin, (ekte smør) oliven olje og alle andre slags matoljer
Grunnen til at man skal bruke "skikkelig" smør, er fordi det ikke er saltet, altså bedre kvalitet på smøret. Eller tar jeg feil?
Sitat av Muradi Vis innlegg
Grunnen til at man skal bruke "skikkelig" smør, er fordi det ikke er saltet, altså bedre kvalitet på smøret. Eller tar jeg feil?
Vis hele sitatet...
Du tar feil. Vanlig smør er saltet. Det finnes usaltet smør, men forskjellen mellom smør og margarin er at smør er laget av fett fra melk, mens margarin er laget av fett fra planter eller dyr eller begge deler.