Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 841
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Hei,

Jeg skal passe et hus i to uker. I løpet av denne tiden skulle jeg gjerne bestilt noen ting på nettet. Er det mulig for meg å adressere det til meg selv, på den midlertidige adressen?

Mvh

Ffojt
det vil jeg tro da på de aller fleste sidene kan du velge leveringsadresse.
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Hei,

Jeg skal passe et hus i to uker. I løpet av denne tiden skulle jeg gjerne bestilt noen ting på nettet. Er det mulig for meg å adressere det til meg selv, på den midlertidige adressen?

Mvh

Ffojt
Vis hele sitatet...
Ja det er det Pass på at du ikke bestiller noe man må være myndig for å hente da
Men bruk "c/o", da slipper du at postmannen klør seg i hodet og sender pakken i retur. (Sjeldent, men det kan skje.)
Sitat av thallium Vis innlegg
Men bruk "c/o", da slipper du at postmannen klør seg i hodet og sender pakken i retur. (Sjeldent, men det kan skje.)
Vis hele sitatet...
Det skjedde med meg når jeg var hos besteforeldrene mine, pakken stod selvfølgelig på mitt navn selv om vi ga klar beskjed om at det skulles stå c/o.
Det å mottat en pakke er ikke noe særlig hokus pokus. Postmannen eller budfirma skal prøve å matche navnet på pakken med navnet på postkassa/ringeklokken. Dette fikser du sikkert!
Pappagutt: Ta en strafferunde og les førsteposten en gang til!

Ffojt: du skriver bare slik:

Ditt Navn
C/O navnet på den som bor der du skal ha pakken
adresse der du skal ha pakken osv...

Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Trådstarter
Jeg klarer å adressere en pakke. Tingen er at jeg skal ha denne pakken addressert til mitt navn, på en adresse jeg hverken er registrert på eller jeg står på postkassen. Takk til de av dere som ga et mer ordentlig svar.