Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4366
Hei! Er ikke helt sikker på om slike poster er lov, i så fall må jeg beklage.

Jeg er en jente på 26 som bor i Tønsberg sentrum. Har alltid vært fascinert av urbex, og jeg er også veldig glad i å ta bilder. Har vært på en håndfull steder, men av flere grunner har det ikke blitt så veldig mye. Har heller ikke mye til sosialt liv, og det hadde vært kult å danne en liten gruppe rundt en felles hobby.
Absolutt interessant! Jeg blir gjerne med
Kjenner til mange spots i Vestfold.
Ta turen til Drammen så kan du bli med oss �� Ellers så tar vi gjerne turen til Vestfold
Høres spennende ut! Om dette blir en greie, ta gjerne en tur til Vardås fort.

Sist jeg var der hadde noen kuttet gitteret til bunker-inngangen slik at man kunne gå inn.
Sist endret av Sopphuet; 27. mars 2019 kl. 10:44.
Tja, det å bli med en gjeng og dra på urbex er vel sosialt og kan tilogmed bli hyggelig, hadde nok slengt meg med på en slik tur bare snøen forsvinner helt.
Blir gjerne med jeg å
Jeg blir gjerne med! Er også bosatt i Vestfold.
The Man In Black
Dovregubben's Avatar
Høres spennende ut, bor i Vestfold jeg å. Kan ikke si att jeg har gjort noe av dette før, men er veldig interessert i tema. Blir gjerne med