Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2374
Yoo, har nå siden mandag til natt til idag poppa 15 blå, med noen rolige pils på siden. Planen ikveld er å feste litt med alkohol.
Vet valium har lang halveringstid, men med tanke på at jeg ikke har brukt noe særlig store doser burde det vel gå greit om jeg drikker meg passe drita idag?
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drikk sakte og føl på formen!

Valium er mye snillere enn f.eks. Rivo eller Xanor så ikke bekymre deg for å bli drittsekk så lenge du drikker med måte

Peace
Hvis du drikker deg nær terskelen for pustestopp kan overligger fra valium forverre tilstanden, men det skal nok ganske mye til. Gjør som torsken sier og føl deg litt frem, ingen grunn til å ta sjanser unødig.
Stikk fingern i halsen når du kommer hjem, så kvitter du deg med "tilsig" av alkohol du har fått i deg. For ikke å snakke om hvor mye bedre du vil føle deg dagen etter.
Sist endret av SteadyEddie; 22. juni 2018 kl. 22:32.
10mg?

Uansett, det er fortsatt i blodet ditt.
Hvor lenge siden siste dos?
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig, spy litt, lag deg et sunt måltid, spis, drikk vann (powerade er gull) så kan du nok trygg legge deg uten å slutte å puste.

Ligg på ryggen, ha noen i nærheten

Kos deg dude
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Drikk sakte og føl på formen!

Valium er mye snillere enn f.eks. Rivo eller Xanor så ikke bekymre deg for å bli drittsekk så lenge du drikker med måte

Peace
Vis hele sitatet...
De er kanskje snillere, men jeg ville ikke sagt at man ikke trenger å bekymre seg for å bli "drittsekk". Det kan man fint bli på så og si alle kombinasjoner av benzo og alkoholer.
Fofi's Avatar
Trådstarter
Gikk helt greit, formen ble fin og hadde ingen problemer. Takk for gode tips, fikk ikke bruk for noen av det, men har de i bakhode til neste gang jeg er i en lignende situasjon.

Blir aldri drittsekk på benzo, ikke på store store doser og alkohol engang. Er sykt greit, men til gjengjeld blir jeg jævli kleptoman bare etter en pille.
Ganske drittsekk å stjele da, hehe. Bra det gikk fint iallefall!
Sitat av hala Vis innlegg
Ganske drittsekk å stjele da, hehe. Bra det gikk fint iallefall!
Vis hele sitatet...
Kommer med erfaring
▼ ... over en uke senere ... ▼
5 dager er å utfordre skjebnen. Er avhengig av Valium selv og det er den største tabben jeg har gjort.

Prøvde å slutte/trappe ned fra 3x15mg her i høst og de abstinensene tror jeg er designa av Satan selv. Klarte ca. 1,5mnd på klinikk før jeg bare måtte begynne igjen.

Er man heldig er man frisk og rask etter et par mnd, men det tar faktisk oppimot et år. Det verste står vel på i ca 3mnd, men det kan gå et år før man er helt fin.

Dette er jo Valium. Rivotril og Xanax er like ille, men varigheten på abstinensene er muligens noe kortere.

Uansett, jeg er avhengig av morfin og selv om det ikke er veldig koslig med cold turkey, er jeg noenlunde frisk etter 14 dager. 14 dager ca på Morfin altså, 6-12 mnd på Valium og antageligvis Rivotril.