Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4554
Hei.

Har lyst til å kjøpe E-cig/vape.

Kan ingenting om det, men vil erstatte det med en dårligere vane som jeg har i dag.

Er ute etter en bra e cig og væske med nikotin.

Budsjett er ca 1000kr (gjerne for alt)

Noen modeller som er kjent for å være skikkelig bra og anbefalt?

Noen "go to" nettsider som de fleste bruker og der levering hjem er fint?

Setter pris på god hjelp!
Jeg er strålende fornøyd med mitt Eleaf 2600mah 40watt, Aspire Nautilus sett! Jeg kjøpte det på Damping.no for 600kr.
Det finnes helt sikkert billigere varianter fra utlandet, men kjøpte her siden de har lager i Oslo
slik at jeg kunne hente rett etter jobb. Du får med lader, ekstra tank og coil i dette settet.
Væske med nikotin får du ikke tak i Norge da disse er ulovlige å selge, men bestill fra Sverige for eksempel.
@Upiir Funker den kun på e-væske eller funker den til herbs / olje og? (cannabis)
For utstyr: dampshop.no, nosmoke.no, http://www.damping.no/
For juice: esmokes.se, cigge.se, http://eciggs.se/

Du er nybegynner? Anbefaler Eleaf Pico 75w i så tilfelle. Husk at du må ha med batteri og ekstra coils.

Smak på juice er som baken. Jeg digger custard/vanilje, bakverk etc. Du må nesten bare kikke på det som er og lese beskrivelsene. Prøv noe du liker å spise først og ta det derfra.
Jeg kjøpte Eleaf Pico med Melo3 atomizer/tank etter anbefaling fra en på forumet, funket bra en stund med lekker også helt uregelmessig fra tanken uten at jeg skjønner hvor det kommer ifra eller hvorfor. Kan ikke se noen skade eller skjønne hva jeg har gjort feil, så konkluderte med dårlig kvalitet. Noe som ser ut til å gå igjen blant disse dingsene.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Jeg kjøpte Eleaf Pico med Melo3 atomizer/tank etter anbefaling fra en på forumet, funket bra en stund med lekker også helt uregelmessig fra tanken uten at jeg skjønner hvor det kommer ifra eller hvorfor. Kan ikke se noen skade eller skjønne hva jeg har gjort feil, så konkluderte med dårlig kvalitet. Noe som ser ut til å gå igjen blant disse dingsene.
Vis hele sitatet...
Eller det kan være tilfeldig, jeg har hatt pico i et halvt år og den har ikke lekt enda. Viktig å stenge luftingen når du fyller, glemmer du det så kan det bli søl.

Pico er en fin starter. Synes du det er digg å dampe får du fort lyst på noe bedre utstyr uansett
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Jeg kjøpte Eleaf Pico med Melo3 atomizer/tank etter anbefaling fra en på forumet, funket bra en stund med lekker også helt uregelmessig fra tanken uten at jeg skjønner hvor det kommer ifra eller hvorfor. Kan ikke se noen skade eller skjønne hva jeg har gjort feil, så konkluderte med dårlig kvalitet. Noe som ser ut til å gå igjen blant disse dingsene.
Vis hele sitatet...
Har ikke samme tank som deg, og vet ikke helt hvordan din tank er "satt opp", men opplevde selv at det begynte å renne juice ut, da var det bare coilen som ikke var skrudd skikkelig på plass inne i tanken.
Takk for alle gode svar hittil, jeg skal bare gjøre litt mer research i kveld så bestiller jeg nok i morgen.


Hva ville dere valgt hvis det stod mellom disse, og hvorfor:


-Eleaf iStick Pico 75w

-Joyetech Cuboid 150w

-Eleaf Aster RT 100W

Jeg vil bare nevne at grunnen til at jeg skal vape er for å vape nikotin, jeg vil ha nikotin, så hvis det er noe å si på hvilken vape man kjøper så gjerne ta det med i betraktning. Kan også spørre om det har noe å si? For jeg bryker meg ikke så veldig mye om smak eller hvor mye vape som kommer ut, men nikotinen er viktigst
Sist endret av entusiasten747; 8. februar 2017 kl. 01:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Tulletøsa Vis innlegg
@Upiir Funker den kun på e-væske eller funker den til herbs / olje og? (cannabis)
Vis hele sitatet...
Har du olje så går det fint og blande den ut i e-juice, oljen må naturligvis varmes opp. Man får egne tanker for å vape grønt.
jeg har selv joytech Egrip2, kjempegreit som en første vape da den ikke har separat tank, du bare skrur inn coilen og er good to go
Da har jeg bestillt følgende:

-Joyetech Cuboid 150w TC mod (200w upgradable)

-Joyetech Cubis PRO tank 4ml

- SONY VTC 5 18650 high drain 25A 2600mAh (2stk)


har bestillt juice (med nikotin) også, blir det stoppet i tollen eller kommer det rett i postkassa?
Bestille fra Liquid Voyage.
Ejuice kommer rett i postkassen av egen erfaring.
Takk for raskt svar!
Jepp. Aldri hatt problemer med tollen ved bestilling av ejuice jeg heller.