Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2641
Jeg skulle hatt tak i denne: http://www.homedepot.com/p/Ryobi-ONE...P547/206110127

Finner ingen i Norge, så hvordan går jeg frem for og få tak i denne?
Jeg vet at Komplett fører Ryobi, så kanskje de kan bestille fra leverandøren sin?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sjekk ebay.

Det meste som finst å få kjøpt over disk finst på ebay.

Fann akkurat den saga du leiter etter for i underkant av tusen spenn på ebay.
Enten:



Eller



Eller fra EU.
Sist endret av Freddy_fred5; 9. desember 2016 kl. 22:42.
Spesiell
Sterol91's Avatar
Trådstarter
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hadde noe av de vært den saga jeg vil ha så

Skal sjekke den andre linklen takk

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Sjekk ebay.

Det meste som finst å få kjøpt over disk finst på ebay.

Fann akkurat den saga du leiter etter for i underkant av tusen spenn på ebay.
Vis hele sitatet...
Seff, at jeg ikke tenkte på det Takk
Sist endret av Sterol91; 9. desember 2016 kl. 22:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Første var for å gi deg alternativ som du faktisk får kjøpt her i landet (med tanke på reklamasjonsrett - har hørt noen litt vonde historier om retur av importerte ryobi verktøy), siste tar jeg selvkritikk på - den ligna på første, men jeg burde ha sett at den ikke var batteridrevet.
Spesiell
Sterol91's Avatar
Trådstarter
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Første var for å gi deg alternativ som du faktisk får kjøpt her i landet (med tanke på reklamasjonsrett - har hørt noen litt vonde historier om retur av importerte ryobi verktøy), siste tar jeg selvkritikk på - den ligna på første, men jeg burde ha sett at den ikke var batteridrevet.
Vis hele sitatet...
fårstår den men for 3-4 k så kunne jeg likegodt kjøpt en vanlig motorsag.
Og siden jeg har klart og havne opp med endel av disse 18v batteriene så ville jeg ha den på 18v