Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4670
lurer på om noen av dere FREAKS har erfaringer med ulike "stoffer" man kan få kjøpt på sexbutikk. Jeg snakker da om slike ting som homsedopet "poppers" "mexican fly" etc.. men spesielt slike ting som poppers, som skal få deg til å føle deg helt nummen og faded i kroppen 1-2 minutter, har dere prøvd noe lignende? Jeg prøvde poppers og mexican fly mn merket ikke noe spess, gjorde jeg det feil kanskje? det kom i en liten miniflaske som du kunne spraye med, og jeg og en kompis sprayet dette under tunga, som det sto på bruksanvisningen, men ingenting skjedde. Har også lest flere steder at det egentlig skal sniffes? Er det bare til å åpne hele flaska og inhalere fra nesa? Takk for svar på forhånd og bare kom med flere " morsomme" ting man kan få en viss rus eller morsom effekt av, som man kan kjøpe på sexbutikk, (eller andre plasser)
Med poppers skal du inhalere med nesa inntil flaska (pass på så du ikke får selve væsken i nesa). Du blir litt "rusa" i kanskje 20 sekunder.

Toleranse får du fort som faen så er ikke akkurat noe du har glede av så lenge.
Trådstarter
31 4
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Med poppers skal du inhalere med nesa inntil flaska (pass på så du ikke får selve væsken i nesa). Du blir litt "rusa" i kanskje 20 sekunder.

Toleranse får du fort som faen så er ikke akkurat noe du har glede av så lenge.
Vis hele sitatet...
ahhh okeida ty for svar !
Skal vel i teorien få sterkere orgasme og tror jeg? Husker bare jeg ble svimmel og helt gåen i 20 sekunder.. :P
Greia med popppers er at du får latterlig lyst til å pule. i tillegg så slapper muskelene i kroppen av, tenk rumpehullet, så det å få manndom inn der blir enklere.
Vil egentlig ikke beskrive det som en rus, man blir bare litt wierd. Om man har prøvd lystgass er det litt samme greie, bortsett fra at lystgass faktisk er morsomt, popppers er lite moro.
Er poppers lovlig i Norge?
Poppers er ulovelig i Norge ja. Fikk kjøpt av somalierne som reåpnet lokalet til gamle sigmaskin på veteranen Svinesund. Dette er et par år siden. Har fortsatt en halv flakse i et eller annet medisinskap:L Tror ikke de selger lengre, og da de gjorde sa de bare: nono I dont understand, så man måtte hente ned fra hylla selv:L
Poppers gir meg ikke så mye, litt hode/hjertedunk i et til to minutter. Kjøp deg heller lystgass på chlasohlsson mer gøy
Ett tips når det gjelder lystgass patroner til kremdispensere er å lage et filter til crackeren (tøystykke eller noe annet smart). Det viser seg og være bittelitt olje i patronene og når man cracker dem så kan det komme tinn partikler fra sealen. Man vill ikke puste inn formye av sånt. Stay safe!
Sist endret av Alge; 1. september 2016 kl. 22:37.