Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 951
hei har som regel droppa mdma i krystallform, men de sist gangene har det blitt ei grønn Tesla pille. Legger merke til det ganske fort att musikken får en veldig spesiell metallisk ekko lyd som kan sammenlignes med det man får av NOS. Noe som jeg syntes ødelegger litt av turen.

aldri opplevd dette på mdma i krystallform
testet med 4 forskjellige test kit som viser att att det hvertfall er mdma i pillene.
noen som har en formening om hva det eventuelt kan være som gjør at det blir sånn lyd?

minner veldig om denne lyden på 3.05 på videoen her https://www.youtube.com/watch?v=D_VbLbMS_-8
blir sånn ekko på helt vanlig musikk
Sist endret av Nettopaino; 21. november 2018 kl. 22:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Gul Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan det være at det er 2-cb i pillene?
Riiiimelig sterke de tesla-pastillene though, det er ikke rart ting blir litt rart og psykedelisk om man dropper de hele...
just sayin'
Har forøverig ikke fått med meg at det er noe annet enn MDMA og fyllstoff i dem, men det kan jo alltids være en annen batch.
Bytt ut "ecstacy" med "ukjent pille" og se hvor vanskelig det er å besvare spørsmålet ditt.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den metalliske lyden får jeg også på 2cb, men ikke mdmakrystaller.
Mobilen min har fått den av begge deler. Sjeldent på mdma tho. Det virker som en del ting og planeter må stå på linje for at det skal skje på mdma. Personlig trodde jeg dette var 'magien'.

Er ikke bare det at lyden blir metallisk, men alt blir metallisk. Man trer inn i noe annet på en måte.

Har kun skjedd på mørke stearinlysnasjpiel med mørk tung techno og personer man er trygg på tho. Det som er ekstra gøy, er at det skjer med alle når det skjer. Ene kameraten min er utrolig gøy når dette fenomenet intreffer.

All mdma testes med mecke, Simons og marquis.