Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2188
Godkveld,

Har fått tilbud om å kjøpe rohypnol. Tenker at jeg skal slå til på det siden det har blitt sjeldent å få tak i. Har aldri prøvd sterkere benzo før, men tenkte å prøve de en søndag for å ta knekken på fulleangsten.

Ba om å få et bilde av pillene. De er mørkegrønn og runde (ikke Roche ovale 542). Skal være 1 mg.

Noen som har hørt om hyppere med det utseendet? Prisen er ganske høy så tenkte jeg skulle høre her før jeg evt kjøper.

På forhånd takk for svar, god helg



Endte opp med å kjøpe noen, her er bilde (usikker på om jeg fikk lastet opp, sitter på Iphone. Det skal være 1mg hyppere fra Thailand. Litt dårlig press synes jeg, så midtenker st de er fake.
Sist endret av livsnyter; 25. august 2018 kl. 23:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ivrig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bildet har dårlig opplastning.
Kunne likegodt vært en knips.

Anbefaler testkit uansett når det kommer til tabletter/piller.
Anonym bruker
"Ivrig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
**Oppløsning
Fikk en kompis med erfaring med hyppere til å teste en, funket som de skulle
Anonym bruker
"Ivrig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner da er det bare å si; enjoy and roll safe
Har vert borti den der om jeg ikke tar helt feil. Mener å huske det er et rohypnol-derivat, funket ypperlig synes jeg, en av de bedre RC-benzoene. nå kan jeg ikke garantere at det er det samme men rimelig sikker.
Fikk 3 stk av en kompis, skulle visstnok være flunitrazepam. Mulig at det er det, men de er i såfall weake, altså ikke 1 mg. En annen kompis hadde vært borti de og mente det var lorazepam. Who knows
Sist endret av Erda; 26. august 2018 kl. 15:19.
Hmm, skal teste de neste søndag så får vi se om de fungerer til sitt bruk.