Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2755
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal ta 200ug LSD, men har sovet lite i natt så er litt redd for at jeg skal bli fucka i hodet. Farlig å ture uten å ha sovet mye? Thoughts?
Personlig ville jeg ventet. Fort gjort å få en kjip tur når man ikke er uthvilt.
Anonym bruker
"Målløs Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville ventet om jeg var deg. Har trippet på lite søvn før, da fikk jeg en veldig angstfull tripp, mye thought loops - med DP/DR i etterkant av trippen. Om det var fordi jeg sov lite, er ikke godt å si.
Det er et dårlig utgangspunkt. Å sørge for å være mett og uthvilt er minimum av forholdsregler man bør ta før en tur.
Sist endret av mentalmelt; 6. mai 2018 kl. 19:54.
Både første og andreturen min på syre (begge rundt120 mic) hadde jeg sovet lite, kanskje bare rundt 3 timer natten (eller dagen som det egentlig var, var vrangsovd). Tripp nummer to ble noe kjip og jeg så det i sammenheng med lite søvn, skjønt det også kunne spille inn at det var sommer og dagslys i motsetning til første gang med vinter/mørketid, har en mistanke om at det er negativt for meg å trippe i dagslys. Tripp nummer 3 (mørketid) skjedde passe uthvilt og ble bra.

Kanskje er man så spent første gang at lite søv har mindre effekt ? Likefullt bør du finne en annen dag om du er i tvil, for du vil vel ha en bra tur.

Nå er du vel ikke psykedelika-jomfru da ?
Digger en lapp etter å ha døgnet. Det blir... Intens.
Sitat av travaxa Vis innlegg
Digger en lapp etter å ha døgnet. Det blir... Intens.
Vis hele sitatet...
Støtter den
Ja, den blir intens, men kan umulig være bra for psyken. Var så lur en gang, å drikke resten av en flaske lsd etter ca. 24-36 timer uten søvn. Er fortsatt plaget med symptomer på HPPD når jeg blir trøtt nok. I hovedsak ser jeg trails og litt geometri her og der. Starter som regel om jeg beveger meg i nærheten av 24t uten søvn.

Om dette bare er meg, vet jeg ikke, men anbefaler sterkt at du gjør det uthvilt.
Start gjerne på morgenen. Ha lappen på nattbordet og ta den med en gang du våkner.
Sist endret av Chillipølse; 7. mai 2018 kl. 02:19.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok 100 mikrogram etter å ha vært våken 2+ døgn. Intens tur for å være bare 100, men var den gøyeste trippen rent visuelt. Ingen plager under trippen eller i ettertid.

Anbefales selvsagt ikke for alle reagerer ulikt, men forskjell på å ikke ha sovet på 1-2 døgn og det å kun ha sovet lite som i TS sitt tilfelle. Men er du redd for å badtripe så er det kanskje bedre en dag psyken/"tryggheten" føles bedre. Men fortell gjerne om trippen dersom du bestemte deg for å ture allikevel
Lurt å ha sovet. God set og setting - viktig!
Men for all del, har spist en lap i fylla lagt meg sove bare for å våkne opp etter 1 time trippet totalt, det var en opplevelse det og! Det er stimulerende, så det vil nok vekke deg opp, men hodet blitt jo fort utslitt med for lite søvn. Bedre trip om du planlegger det bedre! God tur!
Jeg støtter også at du sover og får i deg noe mat først! Dersom du er erfaren så ville jeg sagt det går fint, men det er mye enklere, hvert fall for meg, å få negative tanker og effekter dersom jeg ikke har sovet eller spist nok godt før trippen.

Det er selvfølgelig noe du må se selv, men jeg anbefaler deg å vente dersom du har anledning til det slik mange andre sier her.
Hvordan endte dette?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Endte veldig bra. Rusen var fin og følte meg fin.