Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1729
Røyka litt grønt og opplevde noe jeg bare må høre av andre er normalt eller ikke.

Tok kun 2-3 trekk. Veier ikke mye, spiste lite den dagen da og hadde aldri prøvd grønt før. Men brunt er jeg vant til. Ble etter 15 min sykt borte. Glemte å puste, hvordan man puster, fikk spasmer. Folk trodde nesten jeg hadde fått epilepsi anfall. Klarte ikke å se, og følte bare at noe klemte rundt pusteøvelser mitt. Trodde seriøst hjertet mitt skulle poppe ut og stoppe. 1 min føltes ut som 20 min.
Til slutt svimte jeg av. Gjennom svett, klam og varm.
Fikk jeg bare en bad tripp, psykose eller hva skjedde?
Anonym bruker
"Hylende Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du grønna.
Rusutløst panikkanfall. Dog kan ha vært synt du røyka? En jeg kjenner begynte å spasme helt vilt etter noen trekk med synt
Høres ut som rusutløst panikkangst dette ja! Synt har ikke som sjangertrekk å gi folk spasmer, men å ligge på bakken og rulle samt skumming ut av munnen høres mer ut som en OD på synt. Man kan få mange tics av å røyke, husker jeg hadde mye av dette når jeg begynte å røyke. Tics i forn av rykninger i hånden, foten og hodet. Dette kunne skje opp til tre ganger i minuttet, og jeg opplever selv den dag i dag å få fyllingene om jeg er over normalt fjern.
Høres ut som du røykte syntetisk.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis TS er vant til å røyke bruning så skal det vel ekstremt mye til for å få en slik reaksjon på 2-3 trekk med weed? Enten har du en ekstrem lav toleranse eller så var det ikke bare grønning du røykte.
Synes det høres ut som en episode av ortostatisk hypotensjon (blodtrykksfall). Tilsvarende det som skjer når du reiser deg fort opp etter og ha vært i sittestilling en stund. Det som skjer er at du føler deg tung, og mister synet, og holder på å besvime. Dette skyldes at det kommer for lite blod til hjernen. Blodtrykksfall kan lettere oppstå når man er ruset, og har sovet lite, spist og/ eller drukket lite.

Grunnen til at du opplevde pannikangst oppå dette kan jo forklares med at du ikke viste hva som skjedde!, fordi det er ikke noe farlig og går over av seg selv. Det beste og gjøre i slike situasjoner er å drikke vann, og øke saltinntaket.
Sist endret av Zarni; 6. oktober 2017 kl. 11:14.
Sitat av donehhh Vis innlegg
Høres ut som du røykte syntetisk.
Vis hele sitatet...
Hvordan det?