Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4145
Yo. Som folk sikkert vet, så er fleinsesongen i gang.
Jeg har minst hatt 10-15 turer på flein, cubensis og trøfler.
Har også eksperimentert en del med LSD, og kanskje 20 turer på mdma/X gjennom 4-5 år.

Av flein så har jeg vanligvis spist mellom 0,7g-1,2g.
Jeg har følt at jeg har trippet ganske balls, spesielt når jeg spiste 1,2g flein. Det endte med at jeg og kameraten min måtte holde oss sittende på «safespotten» som bestod av et stort teppe vi hadde med oss ut i skogen. Der satt vi i kanskje 30 minutter før vi turte å bevege oss videre.

Men hver eneste gang jeg spiser sopp, enten flein eller cubensis, så har jeg en «klump» eller et lite ubehag i magen. Pleier som regel å kalle den følelsen jeg får for en slags type angst. Og har forstått det slik at nesten alle kamerater jeg har trippet med får den samme følelsen.

Det jeg har lyst til, er å tøye grensene enda litt lenger, kanskje spise 2 gram ish. Lurer rett og slett på hvordan det går med denne angstfølelsen når man tripper såppas hardt?

Har lyst til å nå en level 3-4 trip, men redd det fort kan bli meget ubehagelig. Leser jo om folk som spiser enda mer enn 2g, uten å nevne angstfølelsen.

Har noen her erfaringer og kan gi meg råd? Har 10gram ferdig tørket og lyst til å virkelig TRIPPE en gang, men ønsker ikke at den lille angstfølelsen blir til et helvete.

Takker for svar på forhånd
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det under hele turen? Pleier og få det på starten, blir en del kvalm og generelt uvel men så kommer platået og da er alt stas (vet jo aldri hvor trippen tar deg men i teorien)
Er som regel på starten det er værst, men jevner seg på en måte ut. Men ja, merker litt ubehag gjennom hele trippen. Har bare så sinnsykt lyst til å virkelig få visuals. Får type visuals at ting kan bølge litt, farger blir sterke, grantrær på avstand ser sykt ut, havet ser ut som GTA V, tråder mellom grener i trær. Generelt så blir alt litt som en drøm, alt i naturen ser sinnsykt fint ut.

Har bare lyst til å virkelig se noe sykt, haha...
Skal du se "se noe virkelig sykt" er nok DMT et bedre valg.
This is bat country!
gregory's Avatar
0.7g-1.2g er jo ingenting, synes nå jeg da.

Jeg hadde en rimelig fin tur på 2g i fjor høst. Det jeg gjorde var å ta soppen på komplett tom mage! Lage flein-te, tilsett par teskjeer med sitronsyre, og litt honning så drikk. Aldri tura på hardt i midt liv. Føltes ut som noen hadde "slått" meg i bakhode med trippen, kicka inn etter 5 min. Det skal vist føles ut som det er dobbel dose når du gjør dette. At det kjennes ut som det kicker inn som 4g flein

https://www.reddit.com/r/Drugs/comme...arder_shrooms/

https://www.zamnesia.com/blog-the-le...ster-trip-n232

Kanskje interessant å prøve?
Sist endret av gregory; 6. september 2017 kl. 09:50.
Kan det være at denne angstfølelsen kommer av at du rett og slett blir kvalm og dårlig i magen av og spise fleinsopp? Jeg personlig opplever nesten alltid ett snev av angst når jeg blir kvalm, både på og uten rusmidler. Kanskje magen din ikke reagerer på lik linje om du trekker tørket sopp i varmt vann og lager te ut av det? kanskje verdt ett forsøk!
Lett kvalme samt ubehag i magen er helt normalt, særlig på oppturen. Dette er sterkere hvis du spiser selve soppen, så det
kan være bedre å lage te og gjerne hive oppi litt fersk ingefær som visstnok skal hjelpe mot kvalme.

Ellers når det gjelder dosering kan det være lurt å øke forsiktig, jeg ville heller prøvd 1.5 gram først istedet for å gå rett på 2.
Jeg har lagd te ganske mange ganger, men samme følelse kommer da og.
Ja, jeg føler jo at 1,2g ikke er all verdens. Kanskje bare fleinen i området her er ekstra potent?
Spist cubensis 3-4 ganger, og 3,5G på det meste, og det var ikke i nærheten av styrken til 1,2g flein.

Kan legge til at noe av den samme følelsen får jeg på syre også, bare litt mildere. Er som lm magen jobber ltt annerledes. Men kan ikke sammenlignes med ubehaget jeg får når jeg spiser flein. Er ikke at jeg bæder, men er ubehagelig. Og blir redd for at jeg kanskje bæder om jeg tar det til et nytt nivå, altså å spise bortimot 2 gram.
Sist endret av HeyHeyYo; 6. september 2017 kl. 14:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei, jeg har tatt flein 3-4 ganger tidligere. Men det jeg lurer på (sikkert et veldig dumt spørsmål) er om vekten blir det samme om den bare er tørket eller om den er tørket og grindet (pulver). Når jeg har tatt det tidligere har jeg tatt det i bare tørket form, altså uten å grinde det opp. Lurer da altså på om vekten blir den samme, eller om f.eks. 2g tørket hele sopp er mindre enn 2g pulver?
Sitat av Richey Vis innlegg
Hei, jeg har tatt flein 3-4 ganger tidligere. Men det jeg lurer på (sikkert et veldig dumt spørsmål) er om vekten blir det samme om den bare er tørket eller om den er tørket og grindet (pulver). Når jeg har tatt det tidligere har jeg tatt det i bare tørket form, altså uten å grinde det opp. Lurer da altså på om vekten blir den samme, eller om f.eks. 2g tørket hele sopp er mindre enn 2g pulver?
Vis hele sitatet...
Du får ikke noe mer eller mindre vekt om du grinder det opp nei.