Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4070
Enemy of the snut
Har ca 2g med veldig god brus liggende (har selv tatt test på EZ Test som slo ut som veldig bra og ren brus, til å være kjøpt i Norge), og 20-30 stk Ritalin på 10mg tabletter, og noen kapsel på bare 10 mg..

Trenger bare å få gjort unna noe husarbeid, og synes jeg presterer best på slikt (jobbmessig generelt) når jeg tar brus.
Men har en tendens til å dra flere lisser over flere timer fordi jeg digger den bedøvende følelsen i ansiktet, men klarer ikke få i meg noe særlig med hverken mat eller vann når tar både brus og Ritalin. Tenker derfor på å få i meg i det minste litt frokost før jeg tar noe, er ikke noe frokost-menneske..

Hva mener dere? Eventuelt kjøre en kombo av Ritalin og brus?
Personlig klarer jeg ikke å få unna en dritt på ritalin, enten er jeg super sosial eller så sitter jeg bare på ræva. Cola blir litt for euforisk for min del, så jeg tviler på at jeg hadde giddi å gjort husarbeid på det heller. Jeg ville aldri giddet å gjøre noe slikt rusa(kanskje speed). Men du får velge det du tror er best, alle reagerer forskjellig. Men det er kanskje et dårlig tegn at du trenger å være rusa for å gjøre husarbeid? Sorry for at det er dårlig skrevet. Sitter på mobilen akkurat nå.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Personlig klarer jeg ikke å få unna en dritt på ritalin, enten er jeg super sosial eller så sitter jeg bare på ræva. Cola blir litt for euforisk for min del, så jeg tviler på at jeg hadde giddi å gjort husarbeid på det heller. Jeg ville aldri giddet å gjøre noe slikt rusa(kanskje speed). Men du får velge det du tror er best, alle reagerer forskjellig. Men det er kanskje et dårlig tegn at du trenger å være rusa for å gjøre husarbeid? Sorry for at det er dårlig skrevet. Sitter på mobilen akkurat nå.
Vis hele sitatet...
Jeg våkner litt mer og fortere opp på Ritalin, har brukt det for det meste når jeg må på jobb for å få skikkelig fokus på det jeg holder på med..

Brusen gjør en person euforisk ja, både med og uten alkohol. Men det euforiske blir forsterket når man drikker alkohol i tillegg. Jeg får et lite/middels kick av at "nå kan jeg gjøre ditt og datt".

Btw; nei, jeg MÅ ikke ha noen av delene for å få gjort husarbeidet, men har ferie fra jobb og er ikke rett og slett bare litt for lat av meg til å føle at jeg gidder og gjøre noe nyttig.
Får familiebesøk senere idag, og ser at jeg må både rydde, støvsuge å vaske rundt i kåken.. Jeg er IKKE ute etter at noen trenger å påpeke noen form for moral, da hadde jeg heller lurt på om jeg hadde et problem i forbindelse med disse 2 sortene det gjelder..

Sorry, om jeg er virker frekk eller stygg av meg, er bare jævlig morragretten
Ritalin er mitt førstevalg der.
En vet halveringstiden nøyaktig, og kan varierer dosen etter intensitet. (For mitt vedkommende var det hardt skogsarbeid for mange år siden, 20mg var akkurat nok til å gi litt ekstra - alt over det (40mg var det meste jeg tok i jobbsammenheng på en gang) gjorde meg til Årets Ansatt

Coke vet man ikke 100% om det er coke, ikke vet man hvor sterk den er heller (medmindre man salmiakk-koker ett g av et større parti bare sånn for å se noenlunde), eller tester på andre måter, Eztest-kits f.eks.

Og som nevnt over, brus er mer party/eufori/"sjef". Da ender man fort opp med å dra på byen istedet

OBS ! De skrev øverst at de hadde noen _kaspler_ også ? Saken med kapslene er at de er med "modifisert frisetting" (de varer 12 timer-ish), inni disse kapslene er det korn/baller, som en knuser imellom to skjeer hvis man vil ha funk fort, og kort.
Hvis de spiser kapsler på ettermiddagen, hele - så kan du få store problemer med å sove. Med kapslene får man bare litt&litt, og man får det lenge.

Dette til deres informasjon - og beklager om De allerede viste det med Ritalin-kapslene.

Lykke til med husarbeidet
▼ ... over en uke senere ... ▼
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av Attica83 Vis innlegg
Ritalin er mitt førstevalg der.
En vet halveringstiden nøyaktig, og kan varierer dosen etter intensitet. (For mitt vedkommende var det hardt skogsarbeid for mange år siden, 20mg var akkurat nok til å gi litt ekstra - alt over det (40mg var det meste jeg tok i jobbsammenheng på en gang) gjorde meg til Årets Ansatt

Coke vet man ikke 100% om det er coke, ikke vet man hvor sterk den er heller (medmindre man salmiakk-koker ett g av et større parti bare sånn for å se noenlunde), eller tester på andre måter, Eztest-kits f.eks.

Og som nevnt over, brus er mer party/eufori/"sjef". Da ender man fort opp med å dra på byen istedet

OBS ! De skrev øverst at de hadde noen _kaspler_ også ? Saken med kapslene er at de er med "modifisert frisetting" (de varer 12 timer-ish), inni disse kapslene er det korn/baller, som en knuser imellom to skjeer hvis man vil ha funk fort, og kort.
Hvis de spiser kapsler på ettermiddagen, hele - så kan du få store problemer med å sove. Med kapslene får man bare litt&litt, og man får det lenge.

Dette til deres informasjon - og beklager om De allerede viste det med Ritalin-kapslene.

Lykke til med husarbeidet
Vis hele sitatet...
Jeg har både Ritalin som kapsler og tabletter, 10mg på begge typene. Skal jeg ta Ritalin før jobb, når jeg har stått opp, kan jeg ta en kapsel uten å knuse kulene inni for å få en hurtigere virkning men samtidig er effekten mer kortvarig ved å knuse kulene inni kapslene og deretter gjøre et nasalt inntak..
Synes tablettene fungerer like fort med ca like god virkning, men effekten varer lengre.

Men ja; Ritalin er vel det beste alternativet når det gjelder husarbeid.. Brus blir man bare kvikkere av i starten, føler man trenger ny dosering allerede 30-45 minutter siden forrige inntak og man kan bli stuka/opphengt i noe helt annet enn det man skal gjøre..
Jeg vil anbefale ritalin, enten ved å droppe det eller nasalt, du fårgodt kick og om du setter på noe musikk så er jobben ganske fort gjort. Men pass på å ikke bli alt for nøye, plutselig er det gått mange timer også står du fortsatt og sorterer cd feks.

Kos deg!
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av Mr.Oxford Vis innlegg
Jeg vil anbefale ritalin, enten ved å droppe det eller nasalt, du fårgodt kick og om du setter på noe musikk så er jobben ganske fort gjort. Men pass på å ikke bli alt for nøye, plutselig er det gått mange timer også står du fortsatt og sorterer cd feks.

Kos deg!
Vis hele sitatet...
Det ble en kombo
Først 1 stk Ritalin på 10mg (tab), deretter noen striper med kola
Satt på en god liste med variert musikk som party, dubstep og remix på Spotify (mulig jeg overdrev med lydnivået men ingen av naboene har klaget til nå) og jobben var gjort på 30-40 minutter
Sitat av KingPin Vis innlegg
Det ble en kombo
Først 1 stk Ritalin på 10mg (tab), deretter noen striper med kola
Satt på en god liste med variert musikk som party, dubstep og remix på Spotify (mulig jeg overdrev med lydnivået men ingen av naboene har klaget til nå) og jobben var gjort på 30-40 minutter
Vis hele sitatet...
Så hærlig!
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av Mr.Oxford Vis innlegg
Så hærlig!
Vis hele sitatet...
Enkelte ting som Ritalin (eller tilsvarende mengde, 10mg fart) får jobben gjort mye raskere og enklere enn man tror alle har vel hver sin mening om at brus, men det kan bli morsomme (euforien fra brus som gjør dette) å gjøre en jobb (den hverdagslige jobben som jeg heldigvis har ferie fra) og/eller husarbeid etter noen striper med god brus synes jeg hvertfall

Oppfordrer selvfølgelig IKKE noen på noen som helst måte å ta noe reseptbelagt medisin, ulovlig rusmiddel (fart og/eller brus) for å prestere bedre hverken på jobb eller hjemme for å få gjort husarbeid..!